3.fejezet: A Csikóhal

17 2 0
                                    

PDA:Járműkészítő-állomás elkészült. Készen áll a használatra.

Miután magamhoz vettem a Járműkészítőt kimentem a kabinból, és egy mélyebb résznél elengedtem. Felúszott a felszínre. Beírtam az adatokat, és elkezdtem gyártani a Csikóhalat.

Elkészült a sugárvédő búvárruha így úgy döntöttem, felfedezem az Auróra roncsát.

Mikor az Auróra hátuljához értem megláttam azt amit nem akartam. Egy nagyjából 15 méter hosszú dög.

PDA:leviatán ósztályú ragadó észlelve. Fontolja meg az expedíció azonnali felbontását.

De már túl késő volt. A lény felém fordult és négy a fején lévő karmával megragadta a Csikóhalat. A hajó pajzsának csak 9%-a maradt meg. Elmenekültem. Az Auróra felfedezése ráér még... Viszont visszafelé volt egy elég nagy barlang, benne lilás-rózsaszínű zselégombákkal. Sajnos a Csikóhal számára túl mély volt ezért le kellett úsznom. Alattam egy régen elhagyott Alterra technológiával épített élőhely. Csupa lyuk, hínár, és üvegszilánk. Viszont volt ott pár töredék. Szárazdokk, atomreaktor, és módosító-állomás.

Miközben hazafelé tartottam számba vettem, hogy miket szereztem. Sok ásvány és töredék. Visszaértem és egyből készítettem egy élőhely építőtt. Elkezdtem építeni a lakhelyem. Építettem halószobát, raktárat, szárazdokkot a Csikóhalnak, és egy obzervatóriumot ahonnan csodálhattam az óceánt.

A szárazdokkba raktam a módosító-állomást és készítettemegy hőkést. Készítettem vákuum torpedót és gáz torpedót.

Vissza indultam az Aurórához...

Subnautica:Az ismeretlenbe Donde viven las historias. Descúbrelo ahora