honne, day 1
-
flashback, 2013
Kim Taehyung odasında oturuyordu, lise ödevlerini yapmaya çabalarken yan odadan Jimin'in şarkı söylediğini duyabiliyordu. Jimin ödevlerini yaparken saatlerce Jung Hoseok ile bilgisayar oyunu oynamak o an için doğru bir fikir gibi görünmüştü lakin değildi, onunla birlikte ödevlerini bitirmiş, şu an prova yapıyor olabilirdi. Menajer orada durmuş onun ödev yapmasını izlerken kaytarma şansı olmuyordu, şirket eğitime tahmin ettiğinden daha fazla önem veriyordu. "Anlamıyorum." dedi Taehyung elindeki kalemi bırakarak, menajer ona gülümseyerek sandalyesini yaklaştırdı.
Onunla birlikte ödevlerini yapmaya devam ederken kapı aralandı, Kim Seokjin kapıda dikiliyordu. "Sejin hyung, yeni biri mi geldi?" Seokjin'in sorusu ders çalışmakta olan Taehyung'un da ilgisini çekti, "Evet, yeni bir stajyer gelecekti, sizden küçük." dedi, ayaklandı Sejin ve kapıya ilerledi. Taehyung onun odadan çıkmasından faydalanarak ayağa kalktı, onların peşinden çıktı koridora. Evin giriş kapısında bir çocuk dikiliyordu. Kendisinden biraz kısaydı, sırt çantasının üst kulpundan tutmuş, önünde duruyordu. İki inciyi andıran gözleri tedirgin bakışlarla geziniyordu evin içindeki bedenlerin üzerinde. "Ah, kendini tanıt." dedi Sejin kolunu onun omzuna atarak, küçük çocuğun omzunu sıktı cesaretlendirmek için.
"Ben Jeon Jeongguk, Busan'lıyım."
Sejin menajer gülümseyerek onun seçmelerde çok sevildiğinden, sesinin güzel olduğundan bahsetti. "Taehyung, sen odada tek kalıyordun. Jeongguk diğer yatağa yerleşsin." Jeongguk'un gözleri en köşede duran onun üzerinde durdu, Taehyung kendini gergin hissederek kabul etti. "Aç mısın? Pizza yapıyordum. Ben Seokjin, yurttaki en büyük kişiyim." Jeongguk gözlerini Taehyung'un üzerinden çekerek konuşan kişiye çevirdi. "Memnun oldum hyung." diyebildi, Taehyung yurt evine ilk geldiği günü hatırladı, o da çok fazla gergindi. "Taehyung'un odasına gidelim, o da ödev yapıyordu. Sen de yerleşirsin." dedi Sejin, ödevlerinden bunalmış çocuğun isyanlarını görmezden gelerek ikisini alarak odaya yönlendirdi. Taehyung çalışma masasındaki sandalyesine oturdu, kalemi eline alarak devam etti ödevini yapmaya. Jeongguk çantasını ona gösterilen boş yatağın üzerine koydu, kenara oturarak gözlerini odada gezdirmeye başladı.
Odanın kapısı bir kez daha açıldı, Jimin sandalyede oturan Taehyung'a yaklaşarak kollarını onun boynuna doladı. "Ödevin bitmedi mi huysuz?" diye sordu ona, "Bana defterini verirsen çabuk biter." dedi Taehyung, menajerleri onlara dik bakışlar attığında omuz silkti. "Çok sıkıldım hyung. Hem yeni çocuk geldi, beni çok sıkıcı biri olarak tanısın istemeyiz, değil mi?" Jimin onun söylenmelerine kahkaha atarken küçük bir kıkırdama duydu, yatakta oturan bedene döndü. Jeongguk bir elini yüzüne kapatmış, gülüyordu. "Taehyung, o öfev bitmeden kalkmak yok. Biz Jimin ile ödev yaparken oyun oynamadan önce düşünecektin." dedi Sejin, onun ödeve dönmesi gerektiğine devam etti. "O saatte etkinlik vardı, kaçırsaydım özel itemleri alamazdım." Taehyung son isyanlarını da yaptı fakat Sejin üzerinde bir etkisi olmadı, kalemi yeniden eline alarak devam etti. "Taehyung." dedi Sejin ona bakarak, onun dersleri bırakması için ikna olduğunu düşünerek umutla baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hellbound' taekook
Fanfictiontexting + düzyazı • omegaverse jeonk; prova sırasında feromonlarına sahip çıkmaya ne dersin, kim taehyung?