170622
Yoon Vien
Evde yalnız takılmaktan öylesine sıkılmıştım ki kurabiye bile yapmaya çabalamıştım. Sadece çaba aşamasında kaldığını kimsenin bilmesine gerek olmadığını düşünüyorum. Bilgisayarımı elime aldım ve şu hayattaki tek başarım ile uğraşmaya başladım. Tanımadığım insanların hesabına giriş yapmak.
Belki oradan bakınca saçma geliyor olabilir ama en büyük eğlencem bu. Neredeyse her gün kendime kolayca girebileceğim bir hesap buluyorum ve biraz hesabında dolanıp, mesajlarına vs. bakıp çıkıyorum. Asosyal biri olunca maksimum böyle aktiviteleriniz olabiliyor. Ben de isterim normal gençler gibi kolayca arkadaş edinip onlarla takılmayı fakat ne kadar denesem de beceremiyorum bunu.
Birinin yanına gidip onunla konuşma düşüncesi bile geriyor beni. Tek bir yakın arkadaşım vardı. Ağabeyim, Sehun. Ama tüm normal insanlar gibi onun da arkadaşları var ve sürekli onlarla takılıyor. Her ne kadar beni de götürmek istese de fazlalık olmak istemiyorum.
Twitter'da hesap ararken hiçbir takipçisi veya takip ettiği biri olmayan gizli bir hesaba rastladım. Catlover. Hesap muhtemelen kullanılmıyordu ama içeride ne olup bittiğini çok merak ettiğim için hemen hesaba girdim.
Birisi sürekli yaşadığı problemlerle ilgili kısa tweetler yazıp durmuştu. Ve hesap hâlâ aktifti. Son tweetini bir saat kadar önce atmıştı. Tweeti ilk okuduğumda platonik birinin hesabı olduğunu düşünmüştüm, biraz daha geçmişe indiğimde ise işlerin hiç de öyle olmadığını farkettim.
Ailesiyle, özellikle de annesiyle ciddi şekilde sorunları olan birinin hesabıydı bu. Yaptığım yanlıştı bunun çok farkındaydım fakat bu insanı öyle delicesine merak etmiştim ki aniden tüm hayatını öğrenmek istediğim biri haline geldi. Yanında olup saatlerce sarılmak istediğim biri...
Tweetleri bırakıp mesaj kutusuna girdim, sadece bir kişi ile mesajlaşması vardı, Lee Minho. Mesajlara girdiğimde ise bu hesaptan birkaç tweet atıldığını gördüm. Geri cevap olarak aldığı tek şey ise "görüldü" olmuştu. Kim böylesine bir şeyi görmezden gelebilirdi ki? Hemen karşı tarafın hesabına girdim. O an ise dikkatimi çeken tek şey fotoğraf olarak paylaştığı kedi ile catlover hesabının profilindeki kedinin aynı olması oldu.
Lee Minho ile Catlover'ın aynı kişi olma ihtimali yüzde kaç olabilirdi?
Selam, böyle bir hikaye yazmak çok zor farkındayım, yapabilecek miyim tam emin değilim ama en azından deneyeceğim. İyi, kötü tüm yorumlarınız benim için çok değerli. Medyadaki görsel Lee Minho'nun profil fotoğrafı. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Stray Kids ile kalın.