Part-2🦋

3.5K 300 45
                                    

Lisaလဲဟန်မြစ်ဖက်ရောက်တော့ထိုင်နေကြတံတားအောက်နားလေးမှာထိုင်လိုက်ရင်း ဂျာကင်အိတ်ကပ်ထဲကဆေးလိပ်ဘူးကိုထုတ်ကာဆေးလိပ်တစ်လိပ်ကိုမီးညှိကာဖွာရှိုက်လိုက်ရင်း....

"ငါ့ဘဝကြီးကတော်တော်စိတ်ပျက်ဖို့ကောင်းတာပဲ...ငယ်ငယ်ကတည်းမိဘတေဆုံးပါးသွားပြီးမိဘမဲ့ကျောင်းကိုရောက်ခဲ့တယ် ...မွေးစားခံရပြီးကံလေးကောင်းမယ်ကျန်ခါရှိသေး Appaရဲ့မိန်းမ ငါ့ရဲ့မွေးစားOmmaရဲ့ နှိပ်စက်မှု့ကြောင့် အဲ့အိမ်ကနေထွက်ပြေးလာပြီးငါ့ဘဝကိုကိုယ်ကြိုးစားပြီးရုန်းကန်ခဲ့ရတယ်...မာနဆိုတာလေးသာမရှိရင် ပိုက်ဆံချမ်းသာတဲ့လူတေရဲ့အနှိမ်ခံဖြစ်ရမှာဆိုပြီး မာနထားခဲ့တာတောင် ပိုက်ဆံမရှိ Waiterဆိုပြီး သိက္ခာတေကိုထိပါးစော်ကားလာကြတယ်...ဟား ဟား...ပိုက်ဆံကအသက်မပါပေမယ့် တော်တော်များကအသက်မပါတဲ့ပိုက်ဆံနဲ့ပဲငါတို့လိုမျက်နှာမွဲတေကို ပစ်ပေါက်ပြီးတိုက်ခိုက်လာကြတယ်..ပိုက်ဆံရှိအသိုင်းအဝိုင်းတေကျတော့ရော ပျော်နေကြလို့လား သူတို့တောင်စိတ်ထွက်ပေါက်အတွက် BarတေClubတေလာကြသေးတာပဲကို...ငါ့အတွက်မေတ္တာတရားတေကရောဘယ်ချိန်မှရောက်လာမှာလဲ ငါလိုလူအတွက် မျက်နှာသာလေးပေးပါအုန်းကံကြမ္မာကြီးရယ်....."

ကောင်းကင်ကြီးကိုမော့ကြည့်ကာ အော်ဟစ်မိလိုက်တော့တယ်....

Rubyနိူးလာတော့ မနက်(6)နာရီ...ဖုန်းကနာရီကိုကြည့်ကာ အကျောဆန့်လိုက်ရင်းရေချိုးခန်းထဲတန်းဝင်ကာ ရေမိုးချိုး အဝတ်အစားလဲ အလှပြင်ပြီးတာနဲ့ Chanelအိတ်လေးကိုလွယ်ကာ အောက်ထပ်ကိုဆင်းလာတော့ အိမ်တော်ထိန်းကြီးက...

"Rubyလေးနိူးလာပြီလား..."

"Nae...Arjimar..."

"မနက်စာအတွက် Pancakeလေးပဲလုပ်ပေးထားတယ်နော်..."

"Nae..."

Rubyလဲမနက်စာစားပြီး အိမ်တော်ထိန်းကြီးကို...

"ညကျ Rubyနောက်ကျမယ်နော် Arjimarrစောစောအိပ်လိုက်..."

"ကောင်းပါပြီကွယ်..."

Rubyလဲမှာစရာရှိတာမှာပြီး ခြံထဲကရပ်ထားတဲ့ ကားအမဲရောင်လေးပေါ်ကိုတက်ကာCompanyဖက်ကိုဦးတည်ပြီးမောင်းထွက်လာလိုက်တယ်...ကားမောင်းနေရင်း...

လူဇိုးလေး"မောင်"Where stories live. Discover now