Vodkaကိုအရသာခံသောက်နေကြသလို အကုန်လုံးလဲရီဝေဝေဖြစ်နေပေမယ့် Miyaကတော့Rubyကိုသာအကဲခတ်နေရင်းစိတ်ထဲကနေ...
*ငါဆေးထည့်တာများသွားတာကို သူကဘာမှမဖြစ်ဘူးလား...ဒါနဲ့နေပါအုန်း..ငါ့အကိုဝမ်းကွဲTommyက Rubyကအသေရရအရှင်ရရလိုချင်နေတာဆိုတော့ ဟုတ်ပါီ Oppa Tommyကိုဖုန်းဆက်ပြီးလှမ်းခေါ်လိုက်မယ် တွေ့ကြသေးတာပေါ့Rubyရယ် *
တွေးမိသွားကာ အကုန်လုံးကိုကြည့်လိုက်ပြီးMiyaက...
"ငါ Toiletခနသွားအုန်းမယ်နော် နင်တို့လိုတာတေထပ်မှာထားလိုက်..."
"အေး အေး...."
ပြောပြီးဖုန်းယူကာToiletဖက်ကိုထွက်သွားတော့တယ်...Rubyကတော့Vodkaသောက်နေရင်းချွေးတေပြန်လာတာကြောင့်အပေါ်ဝတ်ကိုချွတ်ကာ.
"အာ့ ...ပူလိုက်တာကွာ..."
ငြီးငြူလိုက်တော့LisaကRubyကိုတစ်ချက်ကြည့်ကာ..
*ချွေးစတေနဲ့တောင်ဘာလို့ ဆွဲဆောင်မှု့ရှိနေရတာလဲ ဝတ်ထားတာကလဲ Crop-top....*
Perfectဖြစ်နေတဲ့Bodyကိုတစ်ချက်ကြည့်ကာမျက်နှာလွှဲလိုက်ရင်းVodkaကိုသာဆက်သောက်နေလိုက်တော့တယ်...Miyaကတော့Toiletထဲရောက်တာနဲ့Tommyဆီကိုဖုန်းဆက်ကာRubyဆေးမိထားတဲ့အကြောင်းကိုပြောပြီး Barကိုချက်ချင်းလာခဲ့ဖို့ပြောတော့Tommyကလာမယ်ပြောပြီးဖုန်းချသွားတာကြောင့် ဖုန်းကိုကြည့်ကာMiyaပြုံးလိုက်ရင်း...
"အဟင်း...နင်ဘယ်လောက်ထိတောင့်ခံနိူင်မလဲ ကြည့်ရသေးတာပေါ့ Ruby Janeရယ်...."
Rubyကတော့ဆေးအာနိသင်ပြလာကာ စိတ်ထဲကနေတစ်ခုခုလိုချင်လာသလိုဖြစ်နေပေမယ့်ရအောင်ထိန်းချုပ်ထားကာ Vodkaတေကိုဆက်သောက်နေမိတော့တယ်...Rubyပုံစံကို တခြားသူတေကတော့ သတိမထားမိပေ...Lisaကတော့ Rubyကိုဂရုမစိုက်သလိုနေနေပေမယ့်မျက်ဝန်းထောင့်ကနေခိုးကြည့်နေတာကြောင့်မျက်နှာတေရဲကာ ချွေးတေပြန်နေတာကိုတွေ့ပြီး...
*What?အပုလေးဆေးမိထားတာလား...ဒါဆိုဟိုတစ်ယောက်ငါ့ကိုပေးတဲ့ခွက်ထဲမှာ ဆေူခပ်ထားတာသူသိနေလို့ယူသောက်လိုက်တာလား...ဟာ သေတော့မှာပဲ သူ့ပုံစံကိုကြည့်ရတာတစ်အားထိန်းချုပ်ထားတဲ့ပုံ....*
YOU ARE READING
လူဇိုးလေး"မောင်"
Short Storyမာနအရမ်းကြီးတဲ့ "မ"လိုလူမျိုးက ဘာလို့များ လူဇိုးလေး "မောင်"ကိုအရမ်းချစ်မိသွားရတာလဲကွာ