After 3years Later...
Rubyနဲ့Lisaတို့လက်ထပ်ပြီးနောက်ပိုင်းမှာတော့ Lisaက သူ့အိမ်မက်ဖြစ်တဲ့ပန်းဆိုင်လေးတစ်ဆိုင်ကိုဖွင့်ကာဘဝကိုချစ်ရသူနဲ့ရိုးရိုးရှင်းရှင်းလေးဖြတ်သန်းခဲ့ပါတယ်....
ချစ်သူဖြစ်လာတဲ့သက်တမ်းတစ်လျှောက်မှာတော့မာနကြီးပြီးအချေQueenလို့ နံမည်ကြီးနေတဲ့Rubyတစ်ယောက်မှာတော့ သူ့ထပ်ချေပြီးမာနကြီးတဲ့ လူဇိုးလေးLisaကိုအလျော့ပေးရင်း...မိဘတေကိုခွင့်တောင်းကာ CEOဆိုတဲ့ရာထူးကြီးစွန့်လွှတ်ပြီးLisaနဲ့အတူတူ ပန်းခြံထဲကအိမ်လေးမှာအတူတူလိုက်နေပြီး Lisaရှာတဲ့ပြသာနာတေကို ပြုံးပြုံးကြီးလိုက်ရှင်းပေးနေရပါတော့တယ်...
လက်ထပ်ပြီးတစ်လကြာတော့ Anni Dayဖြစ်တာကြောင့် Lisaနဲ့အတူတူစားသောက်ဆိုင်တစ်ဆိုင်ကိုညစားနေတဲ့အချိန် Lisaကရုတ်တရက်ကြီးထကာ မျက်နှာချင်းဆိုင်ဝိုင်းကိုရောက်သွားပြီး...
"မင်းဘာကြည့်နေတာလဲ...."
ခပ်ချောချောကောင်လေးကိုလေသံမာမာနဲ့မေးလိုက်တာကြောင့်Rubyနောက်ကလိုက်လာပြီးLisaလက်မောင်းကိုဆွဲကိုင်ကာ....
"မောင် ဘာဖြစ်တာလဲ...."
Rubyမေးလိုက်တော့Lisaကခပ်ချောချောကောင်လေးကိုကြည့်ကာ....
"အဲ့ကောင်လေ မ့ ကို ကြည့်နေတာ မျက်လုံးကြီးကျွတ်ထွက်ပြီး သရေတေတောင်ယိုနေပြီ...."
မျက်နှာကြီးရဲနေတဲ့အထိစိတ်တိုကာပြောလာတော့Rubyတစ်ယောက်Lisaစိတ်တိုနေတဲ့အကြောင်းကိုသိသွားကာရယ်လိုက်ရင်း...
"မောင်ကလဲ..."
"မောင်က မလဲ နဲ့ မောင့်ရဲ့ မ့ ကို သူများနေကြည့်တာမကြိုက်ပါဘူး အခုဟာကြီးက မ့ ကို တည့်တည့်ကြီးစိုက်ကြည့်ပြီး နှာထနေလို့ ..."
ကောင်လေးကတော့ Lisaရဲ့ဂျစ်ကန်ကန်အပြောတေကြောင့်လန့်သွားပြီးLisaကိုမျက်နှာငယ်လေးနဲ့ကြည့်ကာ...
"မိ မိအားနဲ Nonna...အဲ့Nonnaက ချစ်စရာကောင်းလို့ ကြည့်...."
ပြောလာတော့Lisaကစကားကိုအဆုံးထိအပြောမခံကာ Rubyပုခုံးကို ဖက်လိုက်ရင်း...
"မပြောနဲ့ မ ချစ်စရာကောင်းတာငါသိတယ် ငါ့ အမျိုးသမီးလေးကို နောက်တခါ အဲ့လောက်မျက်လုံးတေနဲ့ လာမကြည့်နဲ့....ကြားလား...."
YOU ARE READING
လူဇိုးလေး"မောင်"
Short Storyမာနအရမ်းကြီးတဲ့ "မ"လိုလူမျိုးက ဘာလို့များ လူဇိုးလေး "မောင်"ကိုအရမ်းချစ်မိသွားရတာလဲကွာ