9. BÖLÜM

3 0 0
                                    

                         Yer Altı

odama gittiğimde her yerde farklı farklı odalar vardı. Odama girdim, ilk gördüğüm şey anons edildiğiydi. Bir kişinin sesini duymuştum o ses kurucunun sesine benziyordu. Sesi ben değil herkesin dinlendiği sen emindim.
- ilk gününüz, bence heyecanlısınız.

Enes ve Barış'ın yanlarına gittim. O sırada dışarı çıkıp çıkışı arayacaktık.
Çıktık. Yürürken çok yüksek ses yükseldi. Zeynep'in kulaklarını kapattım çünkü Zeynep'in panik atağı vardı. Annesi ve babası bana emanet etmişti. Çünkü söyleyen yani teklif eden bendim. Barış bizim sevgili olduğumuzu düşünmüştü. İtiraz ederek olmadığımızı söyledik. Ama ben gerçekten hoşlanıyordum. Çünkü çok doğal bir kız bence beni kendimi sevmeyi öğreten kişi, Zeynep'ti ve bence birden hoşlandığımı onla buluştuğum zaman kalbim sanki yerinden fırlayacak gibi oluyor şarkı sözleri aklımdan geçiyor.

~BENİ KENDİMİ SEVMEKTEN ALIKOYAMAZSIN~

Aklıma gelmesiyle gülümsedim. Çünkü bana o şarkıyı dinleten oydu Zeynep'ti gerçekten çok güzel bir kız.
Ay neyse bahsatsem sıkılacaksınız. Barış ile yürürken burayı nasıl yaptıklarını düşünüyoruz.

-Abi burayı nasıl yaptılar yani üşenmediler mi?

- Nereden biliyim Barış yapmışlar ama insan bir hava deliği açar içeri temiz hava girsin.

Diye yanıtladım sorusunu araya Eren girdi

- Galiba yağmur yağmış toprak kokuyor ve yumuşak.

Araya gizem girdi
- O zaman toprağı kazalım çıkalım. bence güzel fikir.

Zeynep konuşmaya başladı o sırada arkamdan Rüzgar
- Oğlum yeni
arkadaşlar bulmuşsun beni unutmuşsun gözlerim ona kaydı gülümsedim ve Rüzgarın yanına gittim
- oğlum seni unuturmuyum ben şaçmalama

Dediğim sırada Eren bağırdı o an kötü şeyler olduğunu anladım




*Şarkı( BTS: İDOL)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALNIZ GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin