m/pt 1

164 8 5
                                    

Kim Taehyung... eskiden çocukları, eğlendiren bir hokkabazdı.

Şimdi kendisi akıl hastanesinde, şimdilik...

Büyük gün gelmişti Kim Taehyung kaçacaktı kurtulacaktı buradan istediğini yapacaktı özgür kalacaktı tekrar yapacaktı hokkabazlık kim bilebilir ki.

Taehyung odasından oturuyordu, öylece duvara bakıp elini duvara doğru tutmuş bir şekilde bakışlar atıyordu.
Kendisinin telekinezi güçleri olduğuna, inanıyordu bir şeyleri yok etme gücüne sahip olduğuna, bir şapkadan tavşanları cidden çıkartabildiğine inanıyordu Taehyung...

Doktor odaya girdiğinde, Taehyung'a baktı bıkkınca. Alışmıştı artık bu hareketlerine.
Yemeği önüne koymuştu, Taehyung doktorun cebinde ki iğneyi görür görmez doktorun üzerine atladı, ağzını kapattı, ellerini ayaklarının altına koydu.

İğneyi alıp o doktora yaptı, sonrasında onu soyup doktor kılığına büründü, çıkışa doğru yöneldi o kadar kolay değildi tabii ki, illa ki bir şeyler olacaktı ki olmuştu bile Taehyung dediklerinde haklıydı cidden güçleri vardı, kendi dünyasında buna inandığı için gerçeğe geçmiş ve işe yaramıştı. Doktorları sağ sola fırlatmıştı, kimse inanmazdı ona delidir diye takmazlardı.

Hastaneden çıkıp başka bir kılığa bürünüp gezmeye başlamıştı kendine eğlendirecek birilerini arıyordu, ya da kurban desek daha iyi olurdu.


Bu bölüm biraz kısa oldu neden derseniz öyle yapacağım sadece iki bölümlük böyle olacak umarım seversiniz🥺💜

Sihirbaz // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin