m/pt 2

105 8 0
                                    

Jeon Jungkook... küçük kardeşi ile ailesinden kaçarak, bir ev bulmuştu kendine.

Jungkook sabah erkenden kalkıp okula gitmişti, daha 4. Derste dayanamayıp okuldan çıkmıştı. Okul onun için, cehennem gibiydi.
Üstelik bugün kardeşinin doğum günüydü
Her şeyin üst üste gelmesi onu boğuyordu ailesinin evinden kaçarak büyük bir yük almıştı sırtına...

Jeon Jungkook, hızlıca çalıştığı iş yerine gitmişti. Evet çalışıyordu kardeşi ve kendisi, aç kalmasın diye çalışıyordu. Çalışmak zorundaydı bugün maaşını alacaktı yüksek bir maaş alıyordu iş yerinin sahibine durumlarını anlatmış ve yüksek maaş almak istediğini söylemişti tabii ki oda kabul etmişti.

Akşam olmak üzereydi hızlıca bir pastaneye gidip güzel bir pasta aldı. Pastaneden çıkıp evine doğru giden sokağa yönelecekti ki, bir adam gördü. Kafasında sihirbaz şapkası geniş omuzlarına geçirdiği pelerini.. o bir hokkabazdı sanırım kalan tüm parasını buna verecekti kardeşinin eğlenmesi mutlu olması için her şeyi yapardı. Hızlıca o adamın yanına gidip sırtına dokundu adam arkasına dönüp tavşan'a benzeyen çocuğa baktı.

"Merhaba, ah şey hokkabaz mısın acaba?" Dedi Jungkook. Adam ise buna karşılık "Evet! Eğlendirelicek biri mi var?" Jungkook rahatlamıştı fakat içinde kötü bir his vardı.
"Evet, küçük kardeşime hokkabazlık yapabilir misin? Lütfen parası neyse veririm" dedi Jungkook, adam kafasını salladı ve "Tamam gidelim! Fakat paraya gerek yok kalabilir."
Demişti kim bilebilirdi ki içinde ki kötü hisin bu adam sayesinde doğdunu...

Biliyorum çok çok kısa oldu fakat kızmayın sadece bu iki bölüm böyle olacak önceki bölüm demiştim zaten diğer bölümü 500-600 kelimelik yazmayı düşünüyorum ama hadi bakalım bu ficimin tutmasını istiyorum paylaşırsanız sevinirimm🥺🖤

Sihirbaz // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin