u

92 6 1
                                    

Jungkook ve hokkabaz adam eve doğru gidiyorlardı, kardeşinin okuldan çıkmasına az bir süre kalmıştı...

Jungkook, hokkabazı bir yere saklayıp kardeşini almaya gitmişti sadece kapıların açılmasını bekliyordu kapılar açıldığında kardeşinin henüz çıkmadığını fark etmişti normalde ilk onun çıkması gerekirken çıkmamıştı tüm veliler çocuklarını alıp dağılmışlardı fakat Seo-Jun hala çıkmamıştı merak edip içe girdi kardeşini aramaya başlamıştı sınıfına baktığında onu gördü. Ağlıyordu okul gömleği yırtılmıştı.

"Seo-Jun! Ne oldu! Bu halin ne!? Kim yaptı bunu!?"
Seo-Jun oldukça korkmuş gözüküyordu okuldan çıkıp eve doğru yol aldılar tabii bu sırada Jungkook Seo-Jun'un moralini düzeltmeye çalışıyordu...

Eve geldiklerinde yavaşça kapıyı açtı eve ilk giren Seo-Jun'un üstünde konfeti patlamıştı sonrasında hokkabaza baktım bana ve Seo-Jun'a sıcak bir gülümseme sunmuştu ben ise eğilip Seo-Jun'a baktım oda bana bakınca koşarak kucağıma atladı kucağıma atladığı anda ayağa kalkıp döndüm sonrasında tekrar eğilip onu yere bıraktım.

"Unutmamışsın! Teşekkür ederim abi! İyi ki varsın!"

Sıcak bir tebessüm sundum ortaya içeri geçtiğimizde hokkabaz Seo-Jun'u eğlendirmeye, sihirbazlık yapmaya felan başlamıştı ben ise mutfağa gidip pastayı hazırlamak ile meşguldüm yaklaşık 15 dakika sonra pastayı hazırladığımda sadece hokkabazın beni görebileceği bir yere geçip ışığı kapatması için kaş göz yapmıştım sonrasında elini uzatıp kendini sıkmaya başlamıştı ne yapmaya çalıştığını anlama çalışırken ışık kapanmıştı yutkunmuştum bu yaptığı telekineziydi fakat nasıl?

Saat 22:37

"Saat epey ilerledi ben bu gece burada kalsam sizin için sorun olur mu?" Hokkabazın dediği ile ona döndüm

"Hayır hayır, sıkıntı yok tabii ki kalabilirsiniz fakat adınızı öğrensem?"

O ise acı bir şekilde gülümseyip ayağa kalktı ve bana yaklaştı kulağıma eğildiğinde

"Taehyung, Kim Taehyung..."

Boğuk bir sesle söylemişti oldukça etki bırakmıştı korkmuştum aynı zamanda sonrasında odama gidip kendi kıyafetlerimden bir kaç parça bir şey çıkartıp Taehyung'a uzattım.

"Alın bunları giyin lütfen" dediğimde sırıtmıştı ne? Ciddi mi bu?

"Sizli bizli konuşmayalım lütfen... artık daha yakın olacağız gibi geliyor bana." Bunun üzerine sinsice gülmüştü ne planlıyordu bilmiyorum fakat korkuyordum bu yüzden Seo-Jun'a bu gece benimle yatmasını söylemiştim.

Seo-Jun yatağıma girdiğinde kapıyı kapatıp kilitledim sonrasında kilitlediğime emin olmak adına kapıyı açmaya çalıştım kilitli olduğuna emin olduktan sonra ışığı kapatıp yatağıma ilerledim yorganın altına girip Seo-Jun'a sıkıca sarıldım sonrasında kendimi derin bir uykuya bırakmıştım tabii şimdilik...

Saat gece 03:43

Sesler duymaya başlamamla gözlerimi açmıştım, kapım zorlanıyordu fakat açılmıyordu yavaşça telefonuma uzanıp fenerimi açtım kısık enerjiye ayarlamıştım kapıya doğru uzattığım fener ile anahtara baktım açılmazdı açılamazdı çünkü kilitliydi diyecekken anahtarın dönmesiyle korkum kat be kat artışa geçmişti korkudan terlemeye başlamıştım kapı açıldığında hızlıca fenerimi kapatıp yorganın altına girdim ayak sesleri kulaklarımı doldururken yorganımın açılmasıyla Taehyung denen adamın dibimde bitmesi ile kaskatı kesilmiştim yüzlerimiz çok yakındı korkuyordum elini yüzüme değdirmeden gezdirmeye başladı benim ise uykum gelmeye başlamıştı neler oluyordu bana kendime gelmem lazımdı fakat çok zordu gözlerim kapanmadan önce duyduğum tek şey

"Yeni kurban sensin kardeşinden özür dilemem gerekecek sanırım.. iyi geceler Jeon Jungkook..."

OHA OHA ÇOK İYİ Bİ BÖLÜMDÜ BENCE BAKIN BENCE DİYORUM LÜTFEN BOL BOL YORUM YAPIP OYLAR MISINIZ BİRDE PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİİMMM DİĞER BÖLÜM YARIN AŞKO KUŞKOLAR HADİ ÖPTÜÜÜM✨🖤

Sihirbaz // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin