t

88 4 4
                                    

Gözlerimi açtığımda bir odadaydım en son hatırladığım tek şey o hokkabazın yani Taehyung'un odama zorla girip bir şeyler gevelemesiydi...
Yatakta doğrulduğumda buranın benim odam olmadığını anladım başka bir yerdeydim odanın duvarları siyahtı çarşaflar yastık kılıflarımı yorgan bile siyahtı oda komple siyahtı diyebiliriz kısaca.
Odanın kapısının açılmasıyla irkilip kafamı o yöne çevirdim

"Günaydın Jungkook~ bak sana kahvaltı hazırladım kalkta ye" Seo-Jun neredeydi? Ne yapıyordu? Bu psikopat manyak adam beni kaçırmıştı şu anda

"Kahvaltı yapmayacağım! Kardeşim nerede!?"
Gürlemiştim anında böyle şeylere tahammülüm yoktu çok can sıkıcı bir durumdu en ufak bir şeye bile sinirlenen biriydim..i

"Hadi ama Jungkook~ ah, bu arada adını böyle uzatmayı seviyorum hoşuma gidiyor" resmen dalga geçiyordu...

"Ya tescilli manyak! Bırak beni! Soruma cevap ver! Kardeşim... nerede!?" Gülümseyip kahvaltı tepsinini yanımda ki sehpaya koyup odadan çıkmıştı.

"Hata bende ne diye tanımadığım birini eve alıyorum ki!? Tanrı seni yaratmış fakat delisin, manyaksın, ruh hastasısın!" Arkasından saydırmıştım baya tam tepsiye uzanmıştım ki kapının kırılıp yere düşmesi ile irkilmiştim gözlerim fal taşı gibi açılmıştı korkmuştum sanırım dün yaptığı şeyi yaptı ah neydi adı... te- yok neydi? Hah telekinezi ondan yapmıştı burnu kanıyordu yavaş yavaş üzerime doğru gelmişti yatakta üzerime doğru eğilip boğazımı sıkmaya başladı nefesim kesilmişti genel olarak öldürecek miydi beni ~çok mu ileri gitmiştim~?...(ilerde bununla ilgili bir bölüm daha yazacağım bu sözle)

"Ben-deli-değilim! Anladın mı beni?! Ben deli değilim! Manyak değilim! Ruh hastası değilim!"

Devam edicem. Bir kaç saat sonra
Geldim lan gece bölümü atıyom size ehehehehe

Bir şey diyemiyordum boğazımı sıktığından gözüm kararmaya başlamışken elini boğazımdan çekip geçen gece yaptığını yapmıştı elini yüzüme değdirmeden bir şeyler yapmıştı sonrasında tekrar uykum gelmeye başlamıştı sonrasını hatırlamıyorum..

Gözlerimi açtığımda sabahtı ve yatağımdayım yanımda olan Seo-Jun'u görünce rahatlamıştım sonrasında terlediğimi fark edince duşa girmeye karar vermiştim ki aklıma o adam geldi ben nasıl tekrar buraya gelmiştim? En son boğazımı sıkıyordu ve... sonrası? Sonrasında ne olmuştu? Banyoya koştuğum gibi aynanın karşısına geçtim ve boynuma baktım boynumda olan izi görünce duraksadım... ne? Ama nasıl? İyide ben nasıl geldim? Bu izde neyin nesiydi? Her şeyi bir kenara bırakıp soyunmuştum sıcak suyu ayarladığımda kabine girip suyun bedenimde ki sıcaklığını hissetmeye başlamıştım..

Duştan çıktıktan sonra üzerimi giyinmiştim kapının kilidini açıp içeriye geçtiğimde uyuyan Taehyung'u görmüştüm ufak çaplı bir şok geçirmiştim iyide boğazımda ki iz... her şeyi tekrardan boş verip onu dürttüm

"Hm? Uyusam biraz daha olmaz mı?" Yeni uyandığından dolayı sesi uykulu ve kalın çıkmıştı etkilenmedim diyemezdim yukarıda tanrı vardı.

"Şey, gitmen gerekiyor bir misafirim gelecek yani o evimde yabancıları görünce kafa göz dalıyor sana da olsun istemiyorum..." gözlerini açtığından bana baktı

"Ah şey peki, kalkayım o zaman fakat telefon numaranı alabilir miyim? Arkadaş olmak istiyorum seninle"(o arkadaşlığı münasip bir yerlerine soktuğum zaman sevgili olunda göreyim ben seni🥰💪🏻) biraz düşündükten sonra telefon numaramı vermiştim o ise kalkıp gitmişti... aslında misafir felan yalandı gitsin diye söylemiştim.

3 saat sonra...

+********** ;
Merhabaa

KurKook  ;
Merhaba?

+********* ;
Benim Taehyung sıkıldım da konuşalım mı?

Kurkook +********* adlı kişiyi Tuhaf Tae olarak değiştirdi.

Kurkook ;
Ah , merhaba sen miydin? Üzgünüm konuşmak çok isterdim fakat müsait değilim sonra konuşsak?
Görüldü


Taehyung sinirlenmişti biliyordu müsait olduğunu fakat

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sihirbaz // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin