1. Bölüm

828 71 12
                                    

Sabah hizmetçinin beni uyandırmasıyla kalktım. Gece ne ara uyuduğum hakkında bir fikrim yoktu. Sanırım yine  her zaman ki gibi Tumblr' a bakarken uyumuşum.

    Daha fazla oyalanmak istemediğimden hemen kalkıp lavobaya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp direk olarak aşağıya inmeye başladım . Annem ve babam beni beklemedem çoktan kahvaltıya başlamışlardı.   "Günaydın millet " dedim ölü bir şekilde. Ne yani sabah sabah ben o kadar enerjiye nasıl sahip olayım . Özellikle sabahın 7 'sinde kalktıysam.

   Annem ve babamda bana "Günaydın" diyerek karşılık verdi. Kahvaltı yine her zaman ki gibi güzel bir şekilde döşenmişti hizmetçiler tarafından. Evet , evde hizmetçiler vardı fakat her gün gelmezler . Sadece annem ve babamın evde olduğu zamanlar gelirlerdi ki o da nadirdir. Çok fazla aç değildim. Bu yüzden de azıcık birşey ağzıma tıkıştırıp , yukarı odama çıktım. Okul formam , hizmetçiler tarafından ütülenmiş ve yatağımın üzerine konulmuştu. Bu kıyafetler zaten kırışıyor neden ütüleniyor ki  ? Hiçbir zaman anlayamadığım şeylerin ikisinden biridir . Diğeri ne mi ? Yatak toplamak . Akşam yatacağım hâlde ben neden o yatağı toplayayım ki .Sacmaydı bence .

  Okula geç kalacağım düşüncesiyle olduğum yerden fırlayarak ayağa kalktım ve üstümü giyinip saçımı mısır örgüsü örmeye basladim. Daha sonra ise bugünün derslerinin kitaplarını çantama koydum ve telefonumu , biraz da para alarak evden çantamı tutmuş bir hâlde çıktım ve servisi beklemeye başladım.

     Evet durumumuz iyiydi . Şoförumüzde vardı fakat ben servisle gitmeyi tercih ediyordum . Çünkü servis ortamı eğlenceli oluyordu. Tabi bazı günleri hariç. O günler de herkes ölü gibi oluyordu. Ben de dahil olmak üzere. Aslında düşündüm de her zaman sessizler . Sanırım sabah erken kalktıkları için ki haklılarda. Hele bu konu  geç yatanlar için daha da kötü bir şey. 

Servis geldiğini belirtmek için kornaya uzun süre basılı tuttu. Uzun ve hızlı adımlarla  yürüyerek servise doğru gitttim ve  boş koltuğa oturup müzik dinlemeye başladım. Internet paketimi açarak Tumblr 'a girip bir kaç paylaşım yaptim ve biraz oyalandim. Ne birazi ben okula gelene kadar Tumblr ' da oyalandim. Okula vardığımızda servisten inerek sinifa doğru yürüdüm.
   

   Gizem çoktan gelmişti. Gizem kim miydi ?
Gizem benim en yakin arkadaşımdı. Her sırrımı ona söylerdim . Hoca gelene kadar boş şeylerden konuştuk. Ilk ders Biyolojiydi . Sevmezdim ve bugün 2 ders vardi biyolojiden. Bugün toplam 3 ders olacaktı. Çünkü öğretmenler toplantısı varmış. Bu yüzden yarim gün. En sonunda 1. Ders bitmişti ve tabi biz yine birşey anlamamıştık.

   Sabah kahvaltıda az yemek yediğimden açtım. Gizem 'le kantine doğru inerken Gizem ,

" Gizemli çocukla konuştun mu hiç "
diye sordu. Onun gizemli çocuk dediği kişi ise Tumblr 'da ki sevgilimdi . Gizem ona böyle ad takmışti.

"Hayır"

diyerek karşılık verdim. Gerçi biz bu haftasonu neden onla hiç konuşmamıştık ? Muhakkak mesaj atardı , kötü birşey olmuş olabilir miydi ? Korkmuştum. Ona sormayacaktim ama . Eğer kötü birşey olduysa ona sorup canını sıkmak istemiyordum. Eğer anlatmak isterse kendi bana muhakkak anlatırdı.

    
    Böyle düşünürken ben çoktan kantinin o sıkıcı ve boğucu sırasından çıkabilmiştim. Boş bir yer bulup oturduk Gizem'le . Simidimi ve ayranımı alıp , yemeye başladım. Son lokmamı çiğnediğim sırada zil çalmıştı.

Sınıfa doğru yürümeye başladık. Sıramıza geçtiğimiz sırada hocada gelmişti . Evet dediğim gibi bu ders de biyolojiydi. Uyuyacaktım . Çünkü hem çok uykusuzdum hemde dersi sevmiyordum . Koydum başımı siraya . Ama uyuyamiyordum . Bende gizli gizli telefona bakmaya başladım. Tumblr'dan mesaj gelmişti. Belki gizemli çocuktur diye heyecanla girdim fakat o değildi. Tanımadığım biri " selam " diye mesaj atmıştı. Cevap vermeyecektim. En sonunda telefonu bırakıp uyumaya karar verdim...

  
    Uyandığımda herkes toparlaniyordu. Yani çıkış saati gelmişti . Bende en sonunda ayılarak çantamı toparlamaya başladım.

"2 derstir uyuyorsun Elçin. "

dedi gülerek . Bende ona gülümseyerek ,

" Dün geç yattım baya "

diyerek karşılık verdim. Aşağıya inerek servisi beklemeye başladım. Gizem 'in evi yakın olduğundan yürüyerek gidiyordu evine. Servis geldiğinde bindim . 20 dakika sonra eve varmıştım.
Eve geldiğimde koşarak odama çıktım. Artik uyumak istiyordum. Pijamalarımı giyip yorganı açtım.

  
    Tam yatağa yatıyordum ki telefondan bildirim sesi geldi. Oflayarak çantamdan telefonumu aldım. Tumblr'dan mesaj gelmişti. Ve mesaj atan kişi gizemli çocuktu. Ahh ne diyorum ben ? Gizem sayesinde bende artık ona gizemli çocuk demeye başlamıştım.

" Selam"

yazmıştı. Bende ona karşılık olarak

" Selam "

yazmıştım . Anında

" Ne yapiyorsun ?"

diye mesaj atmıştı.

"Uyuyacaktım fakat sen mesaj atınca kalktım . Dün pek uyuyamadığımdan uykusuzum "

"Sen uyu o zaman uyandığında konuşuruz ." yazmıştı.
  

    Gerçekten Tumblr' da ki insanların bu kadar düşünceli olmasını seviyordum sanırım. Bu düşüncelerle yatağa doğru ilerleyip yattım ve derin bir uykunun kollarına kendimi bıraktım...

HABERSİZ EVLİLİK #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin