2. Bölüm

584 57 4
                                    

Sabah kalktığımda saat sabah 11'di . Okula geç kalmıştım. Neden kimsenin beni kaldırmamasına anlam veremesem de pek takılmamıştım bu konuya.

Yataktan kalktim ve elimi yüzümü yıkamak icin odamdaki banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyoya girmeye karar verdim . Yaklaşık 40 dakikanın sonunda banyodan çıkabilmiştim . Üzerime bornozumu giyinip odama geçtim .Daha sonra gardırobundan kıyafetlerimi alarak yatağın üzerine attım. Bir kısa kollu t-shirt bir eşofman altı alarak giyinmeye başladım . Evet , yürüyüş yapacaktım ve bunun için de sahile çıkacaktım. Giyinince  saçımı da at kuyruğu yaptım ve sonunda hazırdım .

  Hazırlandıktan hemen  sonra telefonumu ve kulaklığımı alarak aşağıya indim. Aşağıya inerken telefonuma bakarak iniyordum . Tumblr'dan bir çok bildirim gelmişti. Bir tanede mesaj vardi. Gizemli çocuktandi .

" Günaydın "

diye mesaj atmıştı. Yüzümde belli belirsiz bir  gülümseme belirmişti  . Bende ona

"Günaydın "

dedim. Kapının önüne gelmiştim çoktan . Aykkabılarımı giyindikten sonra ayakkabılıktan anahtarları alarak evden çıktım.
   
    Evet evde kimse yoktu. Hizmetçiler bugün izinliydi sanırım. Annem ve babam ise büyük ihtimal holdingdeydiler her zaman ki gibi . Aslında sürekli çalışmaları benim için iyi oluyordu. Çünkü çoğu zaman dışarı çıkmama izin vermiyorlardı ve ben onlar evde olmadığında istediğim zaman dışarı çıkabiliyordum.

    Yavaş yavaş yürüyerek sahile gittim . Sahile geldiğimde telefonumdan Teoman - Serseri şarkısını açarak koşmaya başladım. Tempolu bir şekilde koşuyordum . Koşmayı ve yüzmeyi seviyordum. Yüzmeyi yaklaşık olarak 5 senedir profesyonel bir şekilde biliyorum. Koşmaya devam ederken birisi bana çarpmışti . Kolum gerçekten acımıştı. Nerdeyse düşecektim ama biri tam  düşeceğim sırada kolumdan tutarak düşmememi engelledi. Kafamı kaldırarak yüzüne bakıp

"Özür dilerim "

dedim.Cevap vermeden koşarak uzaklaştı...

     Buğra'nin ağzından ◆◆◆

  Sahilde koşarken bir kıza çarptım . Düşmesini engellemek icin refleks olarak kolundan tuttum. Kafasını kaldırarak bana bakıp özür diledi. Birşey demeden koşmaya devam ettim. Çarptığım kız asosyal bir tipe benziyordu . Tamam , kız aslında güzel kızdı. Ama benim tanımadığım fakat onu çok sevdiğim bir sevgilim vardı.

     Bir an için üzüldüm. Neden bilmiyorum sanırım onu tanımadığım için , onu düşününce üzülüyorum . Içim sıkıntı ve üzüntüyle doluyor. Cebimden telefonumu çıkarıp Alper'i aradım. Alper benim en yakın arkadaşım. Alper en sonunda telefonunu açtığında onun aksam saat 9 da her zaman gittiğimiz bara gelmesini söyledim. Bara üzüldüğüm yada sıkıldığım zaman giderdim yada canım isterse .

◆◆◆◆

  Akşam saat 9 olmuştu . Bara tam vaktinde gelmiştim. Büyük ihtimalle Alper ' de coktan gelmişti. Bunu nerden mi biliyordum ? Çünkü onu 6 sene boyunca tanımıştım . Biryere  vaktinden tam yarım saat önce gelirdi.

Bara girdiğimde , barın o bunaltıcı ve kasvetli havasıyla karşılaştım. Arayan gözlerle etrafıma bakınarak Alper'i bulmaya çalıştım. Her zaman ki yerimizdeydi. Yürüyerek onun yanına ilerdim. Hemen ordaki garsondan bir bira istedim. Biram geldiğinde , birami yudumlerken kapıdan giren kızı görmemle şoka uğradım. Bu kiz bugün çarpiştığım kız değil miydi ? Onun burada olmasına baya şaşırdım...

Bölüm ilk bölümünden baya kısa oldu kusura bakmayın :").

Votelemeyi unutmayınn lütfen :")

HABERSİZ EVLİLİK #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin