Can ve Buğra önümde yürüyorlardı ve Meriç'i görmeleri ise an meselesiydi. Buğra açısından önemli değildi çünkü Meriç'i tanımıyordu. Ama eğer Can görürse ... Neler olacağını düşünemiyordum bile.
Hemen bir şeyler yapmak zorundaydım."I-ı Can şey ımm. Yeme-" dememe kalmadan Meriç bizi gördü.
Ya gelme çocuk ruh hastası mısın? Gelme.Havalı adımlar ile bize doğru yürüdü. Arkasından da köpekleri.
"Oo bakıyorum bizim okulun Atarlı kızıda burdaymış. He bir de salak kuzeni ile..." Buğra'ya baktı ve gözlerini devirdi. Ardından lafa daldı.
"Sevgilisi sanırsam."Buğra ile aynı anda bağırdık
"NE SEVGİLİSİ BE!"
Şaşırmıştım doğrusu...
"Ulan köpek. Sen bizi mi takip ediyorsun? Bırak artık peşimizi yeter."
"İsmin. Can'dı sanırım ? Her neyse. Bari burda kroluğunu belli edip olay çıkarma."
"Ne diyorsun lan sen!"
Can Meriç'in üzerine yürüdü. Ve ardından kafa attı.
Buğra'ya baktım ve kafamı salladım.Buğra hemen araya girdi ve Can'ı bize doğru çekti. Onu bize çekince Meriç otomatikman Buğra'ya yumruk attı. Buğra kendini durduramayınca o da Meriç'e tekme attı. Ardından Meriç'in köpeklerinden biri Buğra'ya diğeri Can'a daldı. Herkes bir şey olmamış gibi bizi izliyorlardı. Ben kımıldayamıyordum. Şoka girdiğimde hep böyle oluyordu zaten. Onlar orada kavga ederken Güvenlik geldi. İşte tam o an herşey ağır çekimdeymiş gibiydi. Güvenliğin bizi ellerimizden tutup dışarı çıkarması ve polisin gelmesi. Sahi ya?! Polis ne zaman gelmişti. Ah! Tabi ya ben polisi arayın diye bağırmıştım. Korktuğumda ben ben değildim. En fazla 28 yaşında olan bir polis lafa girdi.
"Çocuklar. Karakola gidiyoruz."
"Ya! Ama bizi dinlemediniz bile! "
"Karakolda anlatırsınız. Yürüyün! "
Hiç bir şey demeden daha doğrusu diyemeden arabaya bindik. Bizi Meriçlerden farklı bir arabaya bindirmişlerdi.
Kısık sesle Buğra'ya seslendim."Buğra annen kızar mı çok ? Yani annem Can'la bana kızacak büyük ihtimalle maalesef. "
"Bilmiyorum. Annem farklı bir kadın." Hiç bir şey demeden önüme döndüm.
Can olayın şokunu çoktan atlatmıştı. Ben hala şoktaydım. Meriç... Niye benle uğraşıyordu. Hakan bitmişti. Bu başlamıştı. Bu okulu sevmiyordum. Haksızlık diz boyuydu. Aa! Tabi ya. Iyiler kaybetmez mi zaten hep ? Ne diyorum ya ben. Iyice saçmaladım.
"Kuzen dünyaya dön."
Sadece bakmakla yetindim. Buğra da çok sessizdi. Mahçup kalmıştım çocuğa . Benim yüzündem o da karakola geliyordu . Utangaç bir tavırla
"Şey , Buğra . Ben özür dilerim. Benim yüzümden sende bizimle karakola geliyorsun."
"Yok önemli değil , gerçekten. Takma sen kafana boşver. " dedi gülümseyerek. Bende ona gülümseyerek önüme döndüm. Karakola varmıştık.
***
"Sizi dinliyorum çocuklar. Niye kavga ettiniz ?"
Hepimiz birden lafa girdik.
"Memur Bey ilk onlar başlattı"
"Hayır ilk onlar başlattı. "
"Birden üzerimize atladılar."
"Ya memur bey yalan söylüyor . Inanmayın ona."
"Herkes tane tane teker teker konuşsun." Dedi memur bey. Ama bunlar dururlar mı ? Yine hep bir ağızdan konuşmaya başladılar...
**
"Bakın çocuklar. Şimdilik sizi affediyorum. Aileleriniz de geldi zaten çıkabilirsiniz. "
Memur Beye hepimiz teşekkür ederek dışarı çıktık ve arabaya bindik. Buğra'nın da annesi gelmişti. Arabaya biner binmez annem hemen konuşmaya başladı.
"Siz öyle kavga eden çocuklar mısınız ? Niye kavga ettiniz bakayım ? Birde karakola kadar düşmüşsünüz. Ayrıca Cem bu olayı da annene söyleyeceğim. "
"Ya teyze n'olur söyleme anneme . Aramızda sır olarak kalsın. Hadi teyzelerin en güzeli. "
Tabii burda Can anneme yağ çekiyor. Annem biraz düşündür gibi yaptı.
"Iyi tamam söylemem ama gözüm üzerinizde. Bir daha yaramazlık yaparsanız o zaman söylerim. "
"Yaşa be teyzem !! " diyerek şoför koltuğunda ki annemin yanağını öpmeye çalıştı.
"Dur Can. Öyle atlanır mı? Kaza yapacağım senin yüzünden şimdi. " dedi annem gülerek.
Can da gülerek geri çekildi. Eve gelmiştik en sonunda. Gelir gelmez odama çıkmıştım. Çünkü çok yorulmuştum. Olaylı bir gündü benim için. Gizemli çocuğa da mesaj atamayarak yavaşça uykuya daldım.
****
Bu bölüme geçiş bölümü diyelim. Artık olaylara gelmek istiyorum. Zaten hikayeyi uzun bölümlü olarak düşünmüyorum. Zaten bu kadar berbat bir bölüm olamazdı. Ya aklıma hiçbir kurgu gelmiyor. Bu yüzden de hiç yazasim olmuyor benim de . Lütfen affedin beni. Inşallah eski halime dönebilirim.
Bu arada yeni hikayeme göz atmayı unutmayın lütfen :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HABERSİZ EVLİLİK #Wattys2015
Novela JuvenilDış görünümlerinden habersiz Tumblr 'da birbirlerini çok sevip sevgili olan , gerçek hayatlarında sevgili olduklarını bilmeden zorla evlendirilip , birbirinden nefret eden iki gencin hikayesi ... HABERSİZ EVLİLİK