•Ben Elçin Solmaz.17 yaşındayım.Solmaz holdingin sahibi Kerem Solmaz 'ın kızıyım. Arkadaşlarım benim güzel bir kız olduğumu söylüyorlar . Güzel bir vucüdum var. Kumralım ve bale yapmayı çok severim.
Arkadaşlarla bara gittiğimiz oluyor . Bu olaydan da babam bayağı rahatsız oluyor. Ben Tumblr'da çok tanınan fakat okulunda normal olan kizim. Tumblr'da popüler bir bloğum var ama kimliğimi kimseye belli etmiyorum. Gizli kalmayı seviyorum. Benim 2 hayatım var . Biri normal hayat , biri Tumblr hayatı. Normal hayatımda sevgilim yok fakat , Tumblr hayatında dış görünümünü bilmediğim ama çok sevdiğim bir sevgilim var . Birbirimize karşı bir sözümüz var. Gerçek hayatta kiminle beraber olursak olalım , her zaman birbirimizi seveceğiz.
•Ben Buğra Aktaş . 18 yaşındayım. Aktaş holdingin sahibi Tuna Aktaş'ın oğluyum. Yakışıklı biri olduğumu söylüyorlar.
Ben hem okulda hem Tumblr'da tanınan biriyim . Tumblr'da popüler bir bloğum var ve kimse kimliğimi bilmiyor.2 hayatım var benim . Normal hayatim ve Tumblr hayatim. Normal hayatım ne kadar sıkıcıysa, Tumblr hayatim o kadar eğlencelidir. Normal hayatim da haftada en az 1 en fazla 3 kere arkadaslarla bara gideriz. Kizlarla pek yakınlığım yoktur. Genellikle çevremdeki herkese karşı soğuğumdur. Bilmiyorum belki Tumblr'a alıştığımdandır. Tumblr'da ise çok sıcağımdır insanlara karşı . Tumblr hayatıma gelirsek. Orada cok sevdiğim, birbirimizin dış görünümünden habersiz olduğumuz bir sevgilim var. Onu gerçekten seviyorum. Tanımadığın birine aşık olunur mu demeyin olunuyor. Birbirimize karşı bir sözümüz var. Gerçek hayatta kiminle beraber olursak olalım , her zaman birbirimizi seveceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HABERSİZ EVLİLİK #Wattys2015
Ficção AdolescenteDış görünümlerinden habersiz Tumblr 'da birbirlerini çok sevip sevgili olan , gerçek hayatlarında sevgili olduklarını bilmeden zorla evlendirilip , birbirinden nefret eden iki gencin hikayesi ... HABERSİZ EVLİLİK