_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Ανέβηκα πάνω και μόλις κατάλαβα ότι είχα κάνει βλακεία. Είδα αυτή την Elena και τον μικρό υποθέτω αδερφό της. Δεν πειράζω παιδιά... Δεν είμαι τόσο άθλια.
Με ένα ξόρκι πήρα το δαχτυλίδι από το δάχτυλο της και έφυγα για το νεκροταφείο. Έπειτα από κάποια λεπτά έφτασα αλλά δεν ήμουν μόνο εγώ και η Lilian.
Lilian: Συγγνώμη αλλά δεν μας συμφέρει να σκοτώσεις τους αρχέγονους ακόμα. Ήρθες νωρίς σε αυτή την πόλη!
Είπε και άρχισαν να μου προκαλούν μάγισσες πονοκέφαλο! Απελευθέρωσα ένα τεράστιο ουρλιαχτό από τον πόνο και τους πέταξα όλους προς τα πίσω εκτός από την Lilian.
Lilian: Άσε με να εξηγήσω!
Diana: ΚΑΝΕ ΤΟ ΞΌΡΚΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΕ ΛΥΠΗΘΏ!
Της φώναξα!
Lilian: Καλά.
Αναφώνησε παραδομένη.
Πήρε το δαχτυλίδι και το έλιωσε με ένα ξόρκι σε ένα χρυσό κύπελλο. Έπειτα βούτηξε το παλούκι και αυτό ήταν, επιτέλους είχα έτοιμο όπλο.
Lilian: Τώρα άσε με να φύγω!
Diana: Μετά από τέτοια προδοσία? Δεν νομίζω!
Είπα και εμφάνισα το πρόσωπο βρικόλακα μου.
Lilian: Ας το ληξουμε εδώ και τώρα!
Φώναξε και άρχισε να μου βράζει το αίμα! Έτσι και εγώ με την ταχύτητα μου της έδωσα μια κλωτσιά που την έστειλα πάνω σε μια ταφόπλακα.
Diana: Μάθε να τα βάζεις με ομοίους σου και όχι ανώτερους σου!
Της είπα λίγο πριν της βγάλω την καρδιά!
End of Diana's POV
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-Την ίδια ώρα στο σπίτι των Salvatore
Stefan: Μας επιτέθηκε ένα κορίτσι που έμοιαζε στην Katherine! Υπερβολικά πολύ...
Elena: μόνο της έμοιαζε.. Λες και ήταν -
Damon: Αδερφές
Συμπλήρωσε ο Damon.
Elena: Ξέρεις κάτι που πρέπει να αναφερθεί?
Του είπε και του σκουντηξε τον ώμο.
Damon: Γνώρισα την αδερφή της Katherine , Diana το 1908 στο Παρίσι! Ήταν έρωτας από την πρώτη ματιά!
Stefan: Μα τότε έλειψες 20 χρόνια συνεχόμενα! Που θες να γνωρίζουμε? Παράξενο που δεν το ανέφερες τόσα χρόνια!
ESTÁS LEYENDO
Diana Petrova: The Return (1)
Vampiros(BOOK 1) Ένα μυστηριώδες βράδυ με πανσέληνο...στην είσοδο του Mystic Falls μια γυναικεία σιλουέτα που είχε χρόνια να επιστρέψει σε αυτή την πόλη, επιτέλους ξαναγυρνάει! Η Diana Petrova βασανισμένη και κατεστραμμένη εξαιτίας του Niklaus Mikealson επι...