Στο τέλος του προηγούμενου κεφαλαίου
Care: διοχέτευσε μας!( Πετάχτηκε).
Β:Θα μπορούσα,ναι....λοιπον καθίστε κυκλικά.(Είπε και ο Kol, η Rebekah, ο Damon και ο Stefan έκατσαν κυκλικά).
Η Bonnie πήγε στην μέση και άρχισε το ξόρκι.
Μετά από 10 λεπτά
Εμφανίστηκε o Klaus, o Jeremy και o Elijah....αλλά ήταν γυμνοί.
Reb: πάρτε αυτά.
Είπε και έδωσε τα μπουφάν.
Jeremy/klaus/Elijah: ευχαριστούμε!
Β: επιτέλους όλα τελ-
*Πέφτει αναίσθητη κάτω.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Elena's pov
Έχουν περάσει 2 εβδομάδες! Ο Jeremy έφυγε για σπουδές! Ο Klaus και η Caroline βρήκαν ένα σπίτι λίγο πιο έξω από το Mystic Falls και μετακόμισαν. Η Bonnie ακόμα αναρρώνει. Ο Stefan πήγε να δει την κολλητή του. Ο Damon παραδέχτηκε πως με αγαπάει αλλά εγώ δεν ξέρω τι θέλω! Η Diana είναι εξαφανισμένη και φοβάμαι για αυτήν. Η Rebekah πήγε στην Νέα Ορλεάνη και ο Kol περνάει την μέρα του με την Davina που είναι επίσης στην Νέα Ορλεάνη όσο για τον Elijah…πήγε ταξίδι στο Λονδίνο.
B: Καλημέρα!
El: Καλημέρα πως είσαι?
Β: καλύτερα! Κάνα νέο από κανέναν τους...?
El: όχι...
D: Καλημέρα Bon bon!
B: καλημέρα κύριε μεθύστακα τι θα πάρετε?
D: ένα bourbon
Είπε και πήγε να πιεί αλλά του το πήρα.
El:όχι! Φτάνει ήπιες πολύ.
Β: Λοιπόν θέλω να προσέχετε διότι η Katherine μου είπε πως όταν η κόλαση διαλυθεί, όλες οι ψυχές θα επιστρέψουν στην ζωή!
Elena/Damon:Τι χαρά!
Γυρίσαμε και κοιταχτήκαμε μέχρι που η Bonnie διέκοψε την άβολη στιγμή.
Β:Πάω πάνω να ξαπλώσω πονάει το στομάχι μου.
D:οκ!
El:ότι χρειαστείς πες μου.
D: Λοιπόν...
El: λοιπόν...?
D:Θες κάτι και με κοιτάς έτσι....
Είπε και με πλησίασε αργά,σε δευτερόλεπτα ένιωθα την αναπνοή του πάνω στον λαιμό μου...
El:ναι θέλω....
D:επιτ-
El:να φύγεις από πάνω μου.
(Είπα και τον έσπρωξα).
Σου είπα πως δεν είμαι σίγουρη για τα συναισθήματα μου και είμαι ήδη πολύ μπερδεμένη με ότι συμβαίνει, επίσης δεν ξέρουμε την γνώμη του Stefan ! Παρόλο που χωρίσαμε, μπορεί να φαίνεται παράξενο σε αυτόν.
YOU ARE READING
Diana Petrova: The Return (1)
Vampire(BOOK 1) Ένα μυστηριώδες βράδυ με πανσέληνο...στην είσοδο του Mystic Falls μια γυναικεία σιλουέτα που είχε χρόνια να επιστρέψει σε αυτή την πόλη, επιτέλους ξαναγυρνάει! Η Diana Petrova βασανισμένη και κατεστραμμένη εξαιτίας του Niklaus Mikealson επι...