The Ritual (2)

79 19 36
                                    

Στο τέλος του προηγούμενο κεφάλαιο

Η μάγισσα μας έσπασε τους λαιμούς!
Ωχ όχι η τελετή αρχίζει!

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Klaus POV

Πλησιάζω την Elena καθώς της έχω μια έκπληξη, όχι και τόσο χαρούμενη μπορώ να πω.

Elena: Σε μισώ!

Kl:Σου έχω ένα δώρο. Δεν θα φύγεις μόνη σου αλλά με τον αδερφό σου!

Της είπα και ύστερα γύρισε για να δει τον αδερφό της μέσα σε έναν από τους κύκλους φωτιάς.

Elena: Τι? Όχι σε παρακαλώ!

Klaus: Μα έγινε βρικόλακας μόνο για αυτό τον σκοπό.

Elena: Klaus σε ικετεύω!

Μου φώναξε αλλά την αγνόησα.

Klaus: αρχίζουμε με τον λυκάνθρωπο!

Δήλωσα και όλοι φάνηκαν τρομοκρατημένοι.

End of Klaus's POV

Η φωτιά γύρω από τον Tyler εξαφανίστηκε. Ο Klaus με ταχύτητα βρικόλακα πήγε και του έβγαλε την καρδιά!

Μάγισσα: Επόμενος ο βρικόλακας!

Μίλησε εξαφανίζοντας τον κύκλο γύρω από τον Jeremy.

Ο Jeremy με ταχύτητα βρικόλακα, άρχισε να τρέφεται από την μάγισσα για να την σκοτώσει αλλά ο Klaus τον έπιασε και του έβγαλε την καρδιά!

Elena:ΟΧΙ! JEREMY!OXI OXI OXI!

Φώναξε και γονάτισε κάτω γεμάτη δάκρυα.

Μάγισσα: Επόμενη και τελευταία η σωσίας!

Είπε και η φωτιά γύρω από την Elena έσβησε!

Klaus: Τελευταίες λέξεις?

Elena: Να σαπίσεις στην κόλαση!

Diana's POV

Μόλις ξύπνησα αλλά δυστυχώς είναι αργά. Δεν τα κατάφερα. Πέθαναν σχεδόν όλοι. Έχω μια προσπάθεια διάσωσης της Elena όμως.

Diana: Klaus μην-

Άρχισε να της πίνει το αίμα ασταμάτητα μέχρι που το νεκρό σώμα της έπεσε κάτω.

Μόλις ξύπνησε και ο Damon και πήγε δίπλα της κατευθείαν. Γεμάτος δάκρυα και πόνο.

Diana: Μπορώ να σε σκοτώσω ακόμα κάθαρμα!

Φώναξα γεμάτη οργή και με μια κίνηση του χεριού μου έσπασα τον λαιμό της μάγισσας του!

Klaus: Έλα δοκίμασε με γλυκιά μου!

Diana: Ευχαρίστως!

End of Diana's POV

(3rd)

Είπε και τα μάτια της έγιναν έτσι ⬇️⬇️

Σκοτάδι τα γέμισε σιγά σιγά ενώ το χρώμα του αίματος γέμισε ένα κομμάτι τους

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Σκοτάδι τα γέμισε σιγά σιγά ενώ το χρώμα του αίματος γέμισε ένα κομμάτι τους.

H Diana πήγε να ψάλλει ένα ξόρκι αλλά ο Klaus την χτύπησε πριν προλάβει να κάνει την κίνηση της! Η Diana του έδωσε μπουνιά στο σαγόνι. Έπειτα τον κλώτσησε στο στομάχι ρίχνοντας τον πάνω σε κάτι βράχια όμως ο Klaus όντας αρχαιότερος την έπιασε και την έριξε πάνω σε ένα δέντρο, με υπερφυσική ταχύτητα.

Klaus: Τα πηγές καλά αλλά δεν λυπάμαι που θα σε σκοτώσω!

Diana: Τελείωσες με το δράμα;

Τον ρώτησε και με μαγεία του έσπασε τα γόνατα.

Klaus: Παίζεις βρώμικα!

Της μίλησε ενώ θεραπευόταν τα γόνατα του.

Ξαφνικά εμφανίστηκε ο Stefan και η Bonnie.

Η Bonnie άρχισε να τον αποδυναμώνει με την μαγεία των 100 μαγισσών!

Ο Stefan έψαχνε μανιωδώς το παλούκι. Ξαφνικά εμφανίστηκε η Katherine και το είχε στα χέρια της, άρχισε να πλησιάζει τον Klaus ενώ μέσα της ξυπνούσε μίσος αιώνων.

Γεια σας

Τι κάνετε?

Το έκοψα εδώ για να έχει σασπένς.... χεχεχε!

Αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι ⭐ και πείτε μου την γνώμη σας στα σχόλια 💭! Θα το εκτιμούσα πολύ και θα με βοηθούσατε πολύ!

Τι πιστεύετε πως θα γίνει μετά?

Καλή συνέχεια και καλή ανάγνωση!

Diana Petrova: The Return (1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin