The End Is Here

61 11 11
                                    

Στο τέλος του προηγούμενου κεφαλαίου

Στο υπόγειο

Kl: Έξυπνη η Elena

B:Τι θα κάνουμε μαζί σου! Το μαχαίρι κάηκε με την Veronica και το ξόρκι δεν είναι εφικτό να ξανά γίνει.

Kl:δεν ξέρω αλλά όταν βγω από εδώ μέσα , θα σας δώσω προβάδισμα να τρέξετε.

Β: μέχρι τότε...

Είπα και του έσπασα τον λαιμό.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Diana's pov

Έχουν περάσει 2 εβδομάδες! Όλα αυτά τα κατάφερα να τα τελειώσω χάρης την Alexa! Για αυτό και θα της στείλω ένα γράμμα ευχαριστώντας την  πριν τελειώσω τα πάντα.

Αγαπητή Alexa

Ελπίζω να είσαι καλά! Το ξόρκι δούλεψε και η Veronica πέθανε! Δυστυχώς πήρε την ανιψιά μου μαζί της. Η Katherine είναι εξαφανισμένη, άκουσα πως χάνει τα λογικά της σιγά σιγά...η Elena και η Bonnie πήγαν να βρουν την Caroline στο κολέγιο! Όσο για τον Klaus είναι αφυδατωμένος στην τάφρο των Μαριανών. Ο Stefan και ο Damon έχουν βρει γαλήνη το έχω επιβεβαιώσει με ένα ξόρκι! Η Rebekah παντρεύτηκε και ζει στο Λονδίνο! Ο Kol είναι κλεισμένος μέσα στο σπίτι...όπως καταλαβαίνεις όλα πάνε χάλια. Θα πάω να βρω την ανιψιά μου καθώς δεν μου έχει μείνει τίποτα  αλλά πρώτα θέλω να σου δώσω μια συμβουλή! Μην διανοηθείς και τα παρατήσεις ποτέ! Πάλευε για αυτό που θες! Πάλευε για την οικογένεια σου. Σε ευχαριστώ για όλα!

Να προσέχεις
Diana

Ψέλησα ένα ξόρκι ώστε να σταλεί το γράμμα στην Alexa πήρα το αμάξι και ανέβηκα στον μεγάλο λόφο του Mystic Falls. Περίμενα το ηλιοβασίλεμα.

Έπειτα από κάποια λεπτά.

Να το ξεκίνησε! Νιώθω τις ακτίνες του ήλιου να φεύγουν από πάνω μου για τελευταια φορά.

Πήγα στην μηλιά που είχε και έκοψα ενα κλαδί! Αφού του έδωσα σχήμα και το σχεδίασα όπως ήθελα, το πήρα και ετοιμάστηκα να το καρφώσω αλλά ξαφνικά...εμφανίστηκε...η Katherine?

Kath:Diana περίμενε! Σε αγαπώ αδερφούλα! Μην το κάνεις σε παρακαλώ! Έλα μαζί μου.

Diana:δεν μου έμεινε τίποτα! Θα το κάνω και δεν μου αλλάζεις γνώμη.

Kath:Πολύ καλά λοιπόν! Μαζί γίναμε αυτό που είμαστε, μαζί θα φύγουμε!

Είπε και έκοψε και αυτή ένα κλαδί.

Diana:με το 3 λοιπόν .

1

2

3

Διαπεράσαμε η μια την άλλη με τα ξύλινα κλαδιά που είχαμε μετατρέψει σε παλούκια.
Η τελευταία κουβέντα μας ήταν...
"Τα λέμε στην άλλη πλευρά" και αυτό έγινε. Κατευθείαν νιώσαμε ένα ζεστό, καθαρό και όμορφο περιβάλλον. Τα συναισθήματα μας μόνο θετικά και αυτό το πρωτόγνωρο συναίσθημα που νιώσαμε...θα το ονόμαζα "γαλήνη".

Γεια σας

Τι κάνετε?

Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε.

Ένα υπέροχο ταξίδι τελείωσε!

Έκλαψα αρκετά γράφοντας το...

Τα λέμε

Diana Petrova: The Return (1)Where stories live. Discover now