A megismerkedésünk

6 0 0
                                    

Na szóval sziasztok Balog Adél vagyok 15 éves. Nem rég ért véget egy kapcsolatom. Én vetettem neki véget mert már nem szeretem a fiút és nem akartam hülyíteni. Most éppen anyu munkahelyére tartok ő pincérnő és mivel én is annak tanulók ezért a főnök meg engedi hogy közben közben besegítsek ha rá érek. Anyu mindenkivel jóban van ezen a helyen ez a hely a leghíresebb Budapesten. A neve Fiona a főnök lányáról lett elnevezve aki meghalt egy balesetben. Anyu a szakácsok közül Ferivel van a legjobb viszonyban ő a fő szakács.Ha jól tudom ma kezd itt a fia is. Na mindegy bementem anyu mondta hogy most lesz szünete úgy hogy menjek ki addig és várjam meg ott kint. Mikor mentem volna ki jött be egy fiatal fiú aki nagyon jól nézett ki egy pillanatra elállt a lélegzetem is amikor meg láttam. Köszöntünk egymásnak majd ki engedett és ő pedig bement olyan nyugtató hangja volt.. Mikor meg láttam nem tudom megmagyarázni milyen érzés fogott el. Nem foglalkozhattam vele  tovább mert kijött anyu, beszélgettünk és nem sokkal utána ki jött az a fiú aki az előbb bement. És mint kiderült ő Feri fia aki most jön vissza.A neve Simon Félix és szakács 21 éves(ezt anyu mondta). Beszélgettünk majd mentünk is dolgozni Félix holnap kezd is úgy hogy látni fogom amíg nem kezdődik meg a suli. Örültem neki és nem tudom miért. Valahogy meg fogott már maga a jelléte. Este ezen gondolkozva aludtam el.

Befejezetlen történetünkWhere stories live. Discover now