A barátnője vagyok

2 0 0
                                    

Másnap reggel aggódott miattam mert csepegett az eső.És azért is hogy nem pihentem ki magam.Mivel sütöttem itthon ezért küldtem neki megdicsérte.És meg kért hogy majd tanítsam meg neki.Meg kérdezte hogy szeretnék e újra találkozni vele. Persze igen volt a válaszom mert nagyon szerettem vele beszélni és az ő társaságában lenni.Minden reggel miattam kelt fel reggel 5 kor pedig este fél 11-kor ért haza.De mivel csak ilyenkor tudtunk beszélni ezért meg tette.Mikor mondtam neki hogy sajnos akkor azt mondta hogy minden percet meg kell becsülni és ez is több mint a semmi és igaza volt persze ezt ekkor még nem tudtam és nem fogtam fel.Akkor csak jól estek a szavai.Minden pillanatban kérdezte hogy be értem e.Mert nem akartam mondani neki hogy már rég dolgoznék ha nem vele beszélnék.Nem volt nagy kedvem dolgozni és ezt neki is meg mondtam.Azt mondta hogy nem sokára 5 óra nyugodjak meg és már mehetek is haza.Olyan aranyos volt el köszöntünk és mentem is dolgozni.Este felhívott és végre tudtunk beszeltünk végre. Este leírta hogy jó volt hallani a hangom és örült neki.Azt mondta nem fáradt és én mondtam neki hogy jól bírja. Azt mondta ha velem beszél elmúlik a fáradtsága. Hát én ott fülig érő szájjal figyeltem a telefont.Izgult a másnap miatt mert meg beszéltük hogy találkozunk.Meg beszéltük hány órám lesz jövő héten.Aggódót hogy fáztam a városban.Kérdezte hogy be értem e melóba mondtam hogy igen.Aztán azt  mondta meg nézne munkás ruhában mert náluk nem abban voltam ugye?! Aztán mondtam neki hogy semmi extra nincs benne.Aztán azt mondta biztos abban is gyönyörű  vagyok. Elpirultam az  üzenetén.Elköszöntem tőle majd mentem dolgozni.Azt mondta hogy bárcsak minden nap olyan jó lenne mint a holnapi. Én is így éreztem mert végre láthattam őt. Pont abban a percben írta hogy hol találkozunk amikor én is akartam. És mondta hogy azt hitte alszok de pont akkor keltem fel.Elköszöntünk egymástól és meg beszéltük hogy ki várja jobban a holnapot ő nyert.Reggel aggódót hogy nem öltöztem fel rendesen mert pont akkor indult hozzám.Kérdezte hogy van e esernyőm mert félt hogy megfázok.Nagyon jó volt a találkozó elkísért meló helyre körbe sétáltunk vagy 5x aztán be kellett mennem sajnos ezért ő pedig haza ment. Az nap nem nagyon beszéltünk este elköszöntünk és ennyi.Másnap szombat volt és beszéltük hogy ki mit fog csinálni aztán mindenki ment a dolgára.Én sütni ő pedig kutyát etetni.Elment  utána boltba és azt mondta hogy addig míg vissza jön legyek jó.Haa akkor még jó voltam.Elküldtem neki a sütit amit csináltam és mondta hogy holnap lasagnet csinál.Én mondtam hogy majd küldök neki sütit.Aztán elküldte az unoka öccsét olyan édes volt hogy majdnem el olvadtam 4 hónapos pici kis manó.Ezt neki is le írtam és azt mondta nem cukibb mint én.Utána mondta hogy milyen rossz hogy nem vagyok mellette és mondtam neki hogy nekem is milyen rossz.És aznap este felhívott és meg kérdezte hogy leszek e a barátnője mert nem bírta ki jövő hét keddig. Én örömmel mondtam hogy igen.

Befejezetlen történetünkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora