Marci újra az életemben

1 0 0
                                    

De elkövettem egy hibát...Miután Félix szakított velem és el hajított mint egy rongyot. Egy napra rá írt nekem Marci igen az exem Marci.... Hogy hogy lett az exem?! Ez elég érdekes de majd mindjárt elmesélem.Na tehát... junius elején az egyik barátnőm egyben volt osztálytársam mondta hogy írjak rá én nem tettem meg és mondtam ha akar valamit majd ír. Írt is aztán 1x találkoztunk meg kaptam hogy túl alacsony vagyok(150 cm) és ja ezért dobott úgy mond. Kíra a barátnőm aki össze akart vele boronálni nagyon sajnálta hogy ez lett de én annyira nem. Bella a legjobb barátnőm támogatott a legjobban imádom ezt a lányt már az életemnél is jobban szeretem. De mivel utána lett egy kisebb szünet köztünk egy másik fiú miatt ezért egy időre meg szakadt a kapcsolatunk amit nagyon bánok. A Félixről ő nem is tudott az a pláne pedig akkor is minden nap beszéltünk. Na szóval vissza a jelenbe rám írt Marci hogy majd nem e lenne kedvem vele találkozni.Meg bocsánatot kért hogy úgy bánt velem ahogy meg ilyenek. Mivel én olyan gyenge lelki állapotban voltam ezért hittem neki és jól estek a szavai én naiv.Akkor még nem tudtam miért teszem de mára már tudom.Na de vissza a jelenbe.Tehát Marcival meg beszéltünk egy találkozott és az volt a durva hogy már az nap össze is jöttünk.De hogy neki nem volt nagyon más témája mint az autók meg a szex.Hát szexet azt nem tudtam hogy milyen és kínosnak is éreztem ezért kerültem is a témát. Hamar unalmas lett számomra ez az egész és egyik este szakítani akartam vele de ő nem engedte.Másnap suliban szakított velem hát gyerekek én szó szerint el kezdtem ugrálni örömömben mert végre megszabadultam tőle.Ott abban a pillanatban tudtam hogy ő nekem nagy hiba volt és csak Félixet akartam elfelejteni ami egyrészt sikerült is. Majd folytak a dolgok akit a barátnőmnek hittem össze jött Marcival hát igen aki kurva az kurva is marad? Hogy miért mondom ezt? Azért mert azt mondta beháloza és dobja de nem így lett inkább meg baszatta magát vele. Hát ott el szakadt nálam a cérna és rá jöttem hogy nagyon sok embert rosszul ítéltem meg. Akit barátnak hittem az az ellenségem igazából.Mikor gondolkoztam a dolgokon rá jöttem ha Félixre akarta volna Beatrix rá tenni a kezét nem sikerült volna neki mert ő tényleg szeretett vagy nem tudom. De biztos nem tette volna ezt velem amit a Marci.Bella tartotta bennem a lelket. Mivel Beatrix az osztálytársam ezért folyton ment a harc.Csak az volt a gáz hogy az egész osztály mellettem volt mert ismerték már őt annyira meg engem hogy tudják kinek kell hinni. Aztán mikor nekem támadt az egész osztály vissza neki és ilyenkor mindig jött nekem az üzenet hogy én tacsi vagyok meg állitsam le az osztályt Beatrixról mert bajok lesznek meg ilyenek.Én ezt el mondtam mindenkinek azt még jobban mellettem voltak.Majd ez is lezárult utána jött egy buli.....

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 21, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Befejezetlen történetünkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora