Mondta hogy akkor kedden találkozunk suli után.Másnap csinált lassanget nagyon gusztin nézet ki. Meg is mondtam neki ő meg persze mondta hogy én ügyesebb olyan kis cukii.Meg ígérte hogy egyszer csinál nekem amikor ott leszek vagy ő itt.És azt is hogy kedden milyen időnk lesz.Alíg vártam a Keddet már nagyon hiányzott Félix pedig semmi komoly mármint csók nem volt köztünk ezelőtt mikor találkoztunk meg kérdezte hogy meg foghatja e a praclimat igen szó szerint így kérdezte.Ez miatt ez a szó mindig rá fog emlékeztetni az is biztos.Ahogy még sok más is.Már csak egy napot kell ki bírnom a taliig alig vártam.Meg beszéltük a holnapi tali részleteit.Nagyon izgultam.Már nagyon hiányzott és alig vártam hogy végre az ölelésébe zárjon.Meg igérte hogy el visz felfedező turára a városba én örültem neki nagyon.Azt írta nagyon hiányzok neki.És ő is hiányzott nekem nem is picit.Másnap nagyon jól éreztem magam vele mert végre ott volt mellettem éreztem a közelségét az illatát mindenét.Teltek a napok 2 napig nem beszéltünk egymással és nem tudtam miért. 2 nap után választ kaptam. Azt mondta sokat gondolkozott rajtunk de szerinte ez nem fog menni közöttünk mert én túl fiatal vagyok hozzá. Kedden meséltem neki az exemről ami lehet hiba volt mert őt is felhozta hogy a srác hogy lekoptatott. Itt jöttem rá hogy hiba volt neki megnyilnom mindent felhasznált arra hogy szakítson velem.Azt mondta hogy vele is csak azért akartam járni mert vigaszból pedig nagyon nem.Ő nekem sokkal több volt mint Marci mert Marci csak egy hülye aki meg akart huzni ő pedig nem szóba se került ilyen köztünk pedig 21 éves.Probáltam hívni nem vette fel. Elvileg anyu is beszélt vele hogy ez mi volt neki se válaszolt.Nem értettem semmit annyit tudtam hogy nagyon szeretem sokat sírtam kb minden este. De elkövettem egy hibát...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Befejezetlen történetünk
RomanceEgy lány és egy fiú befejezetlen szerelmi története.Nem tudják mi van köztük pontosan csak azt hogy nem tudják elengedni elfeledni egymást.Mind kettejüknek közben van kapcsolata. Egyszer a fiú egyszer a lány lép rosszkor.