Felix sz.
Visza mentem órára, és a tanártól elnézést kérve, helyere ültem. Jeongin érdeklődve nézett rám. Halványan el mosolyodtam, hogy minden rendben. A hátra levő kis idő már nyugisan telt el. Mikor megszólalt a csengő, mintha zene lett volna füleimnek. Feláltam és ki mentem, hogy keressem meg Jisungot. Ezt el kell neki meséljem. Futottam le a lépcsőn a harmadik emeletről a másodikra, mikor véletlenül egy síró fiúnak neki mentem és mind a ketten elestünk. Érdeklődve néztem rá, és fel segítettem.
-Tán baj van? Hogy hívnak?
-J.. Jungwon
-Mi a baj? - kérdem aggódva
-Ha lehetne ne a folyosón b.. beszéljük meg kérlek- mondta el csukló hangon.
Mintha a fiatal 7-8.dikos énem látnám, mikor piszkáltak, hogy koreai vagyok, szeplős és még omega is. Én is ennyire össze voltam törve.
-Persze, gyere- nyujtottam felé a kezem és el kezdtem a mozsdó fele húzni.
Persze most se volt szerencsém... Össze mentünk Minhoékkal a folyosón. Csak is én lehetek ilyen szerencsés.
-Hova ilyen sietősen, hogy még egy bocsánatra se méltatsz?
-Bo.. bocsi- szólalt meg a mellettem levő fiú.
-Ezt a szőkétől akarom hallani- mondta egy kaján mosollyal a száján.
-Jajj bocsi, mostmár jó?! - mondom hisztis hangon, mert semmi kedvem nincs most hozzájuk.
-De nagy szája lett az újoncnak- lépet közelebb hozzám Minho majd a fülemhez hajolt- csak vigyázz nehogy a végén valami be tömje.- veregette meg az arcom majd ki egyenesedett.
Vissza lépett a szőke mellé ki, érdeklődve mérte fel barátja arcát. Minho még egy utolsó pillantást vetett rám, majd mentek is el. Jungwon fele frodultam, kinek mégjobban hullottak könnyei. Letöröltem, majd ismét a mozsdó fele vettük az irányt.
-Na mi a baj?- kérdem Jungwontól azonnal ahogy be értünk.
-N..nem tudom. Most kkezdödött tegnap este óta, hogy- nem tudta befejezni, mert elsírta magát.
-Nyugi, nincs semmi baj- simítok hátára, hogy le nyugtassam. - itt vagyok és segítek amiben csak tudok.- mosolygók rá kedvesen.
-Az van h..hogy tegnap este óta, égek... Vagyis mintha égne a fenekem- halkul el, tüzel, és ez neki az első.
-Figyelj, hányadikos vagy?
-Nyolc..
-Valaki, akárki beszélt neked arról hogy milyen emberek élnek a világba? Vagy nem?
-Anya egyszer mondta, hogy én egy szégyen va.. vagyok az egész családban. Kérdeztem, hogy miért, és azt mondta, mikor olyan történik majd elmondja. De azóta se tette.
-Na figyelj. Sajnálom hogy tőlem kell meg tudd. A világba 3 fajta ember létezik. Alfa, beta omega.
-E-ezt hogy érted?
-Vannak az alfák, akik uralkodnak a többi faj felett, és ha már meg van, hogy kit akarnak maguknak, vagyis a kiszemeltjük, egy életre rabul ejtik őket. Úgymond egy láthatatlan lánc, kötelék alakul ki köztük. Vannak a béták , akik nem ragaszkodó típusok, mint az alfák, ők mindig mással vannak, mással szeretkeznek, kívéve ha meg nem szeretik az illető személyt, de ez ritka mind a fehér holló. Végül, de nem utolsó sorban, vagyunk mi, az omegák. Az omegák egyáltalán nem írányító tipusok és lehet nekük gyerekük, vagyis van méhünk és tudunk szülni. Ezért eléggé ritkák vagyunk, és az alfák kedvencei. Bár 2022-ben vagyunk és vannak kivételek. Ez a felállás lányoknál is így van. Persze az afla lányok nem képesek szaporítani, ők csak eléggé domináns személyíségüek.
-Értem, mostmár tudom anya, mért mondta aztot akkoriban, hogy a családban egy nagy szégyen vagyok. - sírja el magát Jungwon. Szegény, sajnálom hogy nem elfogadóak a szülei. Pedig ez természetes.
-Nyugi. Ez természetes. Nem vagy szégyen. Jó? Ne hidd el anyukád trágár szavát. Gondolj erre az egészre úgy, hogy mi most értékes ritka emberek vagyunk. Jó?
-Igen, köszönöm. Jha, még van valami. Azt mondtad tüzelek... Ezt érzik az alfák?
-Sajnos igen. Várj, tudok ellene gyögyszert adni.- vettem elő a két doboz tablettát majd a kis srác kezébe nyomtam egy csomaggal. - ebből minden reggel veszel be! Most hogy tüzelsz, ivar érett lettél, és ha szexuálisan érintekezel egy alfával, akár teherbe is tudsz esni.
-Akkor most mit tegyek?- kérdi kiváncsi arcal.
-Na igen, ebbe nem tudok segíteni. Mivel engem elég idejében fel világosítottak és még az első tüzelésem elött 2 héttel el kezdtem szedni a gyögyszert nem volt belőle bajom. De probáld... Öhm... Ki.. Kiverni, és utána mosakodj meg, meg probálj lenyugodni. Tényleg sose voltam ilyen helyzetben szóval csak ennyit tudok mondani. - vontam vállat.
-Rendben köszönöm... Öhm, még a nevedet se tudom. - nevetet fel zavartan.
-Jah, persze. Felix, Lee Felix. Én bunkója, jajj jajj. Egyből le támadtalak és fagadtalak , te meg csak a nevem se tudtad. Ne haragudj- most már én is nevettem, csak kínomba.
-Semmi baj. És még egyszer köszönöm Felix.
-Ugyan, semmiség. Ha kérdésed van keress meg és még segítek.
-Jó jó.
Elbúcsúztam tőle, majd mentem, hogy fejezzem be Jisung keresését. Le mentem végre a második emeletre de ahogy le értem már be is csengettek. Na de jó, mehetek egy uncsi földrajz órára.
Time skip*
Az óra hamar lejárt, és a csengő hangja ismételten zene volt füleimnek. Most tényleg megkerestem Jisungot. Mihelyt megtaláltam úgy le is támadtam. Egy értetlen arcot kaptam, de csak intettem hogy mindent elmesélek. Az ebédlőbe húztam, majd mikor az ételünk is megvolt, egy kisebb aztalhoz ülve el kezdtem neki mindent az elejétől mesélni. Mikor végeztem csak egy lesokkolt Jisungot láttam.
-Azta Lix, ez nem semmi. Na várjá babám. Azt mondom. Ma besztél a suli két menő alfa gyerekével, és Minho azt mondta a szádat nehogy betömje?! Wao
-Igen, ezt mondta.
-Aztán, találkoztál egy újabb omegával akinek most van élete első tüzelése?
-Igen, és felvílágosítottam, plusz vagyunk a suliba, ami alabpól 178 személyes vagyunk már 7-en omegák.
-Ezt nem tudom felfogni. Ez egyszerre a csöpnyi agyamnak túl sok.
-Észre vettem Jisung, észre. - nevettem el magam.
A nap többi része hamar eltelt és már indultam is haza a suliból. Most szerencsére lassan, nyugodtan közlekedhetek, hisz most ráérek. A buszmegállóba várom a buszt, mikor is Minhot és Hyunjint pillantom meg errefele tartani. Bejó nekem.
_____
Na halika. Itt az újabb rész. Ezt most ki teszem mert unatkozok, és miért ne tegyem ki. Ez se lett a legjobb rész de remélem tetszik. A másik könyvem is folytatom a nap folyamán, azt se hanyagolom el. Most ihlettet is kaptam mind a két könyvemhez és nem hagyhatom azokat elveszni. A hibákért bocsi. Nem lett átolvasva! Na sziasztok! Legyen szép napotok! 🤭😚💗
YOU ARE READING
Bár nem hoztalak volna haza! | Hyunlix
FantasyMinden egy bizonyos éjszakán történt, mikor két omega legjobb barát bulizni ment. Olyan események történtek amikre Felix akkor soha se gondolt volna. Egyik napról a másikra változott meg élete, mikor is idegen helyen kelt reggel. "Bár nem hoztalak...