Felix sz.
Egy kerek hétig voltam be zárkozva, inni és a dolgom elvégezni száltam csak ki az ágy nyújtotta menedékből. Egész hét alatt egy nap, és akkor is egyszer ettem. Inni szokásosnál többet ittam, hogy ne éhezzek és különösen függője lettem az energia italnak Csak ez járt a fejemben "mocskos vagyok". Ismételten hétfő van, és most már mennek kell újra suliba, hisz megint nem hagyhatok ki egy hetet. Szerencse az igazgató elhitte a mesém, miszerint hányingerem van, fejem fáj stb. Nem. Mentálisan törtem össze, mit az iskola még jobban meg nehezített volna. Most is suliba megyek, és mivel az energia ital nincs megtíltva, vagy az üdítők fogyasztása, ezért még suli előtt a sarki boltba elléptem és vettem egész napra 5 energiaitalt. Minden szünetre egyett. Vettem természetesen egy hatodikot is, iskola előtt legyen mi az első órára kicsi energiát adjon. Amit észre vettem, minden ruhám egy hét alatt lett nagy rajtam. A nadrágom szó szerint minden 5 percben rángatnom kell, a pulcsikkal semmi baj, abból alapból is két mérettel vettem mindig nagyobbat. Beérve az osztályba az energia italokkal a kezembe, mindenki engem nézett szemeivel. Mivan? Még nem láttatok Felixet? Ph... Leültem Jeongin elé, és mikor észre vett, mert ugye edig fejét a padon pihentette, azonnal szemei ötszörösére kerekedtek.
-Veled mi lett baba?- a becenévre jelen esetben az én szemeim is hatalmasra tágultak.
-Semmi, mi lett volna?
-Nem voltál eddig energia ital függő. Sőt, ellenezted mikor én vagy Jisung ittuk.
-Változnak az idők, változok én is.- vontam válat.
-Értelek Lixi, de ha úgy voltál roszúl ahogyan azt elmondták, akkor nem szabadna ígyál.
-Mit mondtak?- néztem Jeonginra, de hírtelen ő csak szájához kapott. Mit nem akarnak nekem elmondani?
-Hát... Az van, hogy mindenki tudja, hogy várandós vagy. Úgyhogy nincs értelme már titkolnod, és ezért is mondom, hogy nem szabadna ennyi energia italt igyál. Árt a babának- Hogy tessék? Csak le fagyva néztem Jeongint.
-Nem tudom milyen pletykák kezdődtek, de igazából nem is voltam roszul. Hyunjin miatt akartam hiányozni, mert miután mocskosnak nevezett mentálisan ősze törtem.
-Akkor... Nem vagy terhes?- Most mintha szomorúság látszott volna arcán.
-Nem, határozottan nem- mondom, mire felsóhajt.
-Már reménykedtem, hogy lehetek kereszt apa.- mondta orrát húzva
-Ha valaha is lesz gyerekem csak is te és Jisung lehettek kereszt szülők.- erre a kijelentésemre már boldogabb lett.
-Jujj, szupi.- mondja tapsólva.- Remélem hamar lesz.
-Jeongin! Még csak 16 vagyok! Még legalább teljen el 5 év. Minimum.
-Jajj addig sok baj van. És tavasztól, nem lássuk soha többé egymást- kanyarodik le a vigyor az arcáról.
-Sose felejtelek el, se téged se Jisungot. Ez örökre szól- tartom fel kicsi újjam. Jeongin elfogadva mosolygott.
-Vigyázz, mert szavadon foglak- néz rám huncutan.
-Akkor meg büntethetsz- nézek én is úgy visza rá. Zavarba jött.- najó nem.
-Jha oke- engedi el újjam és ismét lebújt a padjára.
Megbontottam energia italom, és két szusszra meg is ittam. Az ajtónk kicsit kivágodótt és Minho rohant be.
-Felix!- jön oda- ezt Hyunjin küldi neked- ad át egy papír darabot.
-Minek küldi nekem?
-Nem tudom, csak ennyit mondott hogy adjam oda- fordult meg és kiment.
A papírón az ált: Nagy szünetben az ebédlő előtt. Fontos szóval nem érdekel a hisztid, ide jösz :) - Hyunjin.
Miért akar hirtelen velem találkozni? A tanár is 20 perckor valahogy beesett órát tartani, kifogása az volt, elkésésére, hogy elaludt. De mondjuk mi nem is bántuk. Az a 30 perc hamar eltelt.Szünetben Jisungot kerestem az energia italom társaságában, de meg tudtam tz-t írnak. Így hagytam. A következő óra is hamar eltelt és itt a hosszú szünet. Ismételten egy energia ital társaságában mentem le. A büfé elött várt Hyunjin. Oda menve hozzá, láttam ő is észre vett. Végig nézett rajtam majd szeme megállapodott a kezembe lévő energia italon.
-Miért iszod azt a szart?
-Most meg mért érdekel?
-Csak, mert. Figyelj Felix. Lehet te akarod azt a gyereket, nekem sincs ellenemre, de nagyon nem ajánlom, hogy megtarsd. Nem fogom felvállalni.
-Tessék?- ma mindenkinek mániája, meglepni?
-Hallottad. Nekem kellene, de mivel te vagy az "anyja"- mutat idézőjeleket kezével- ezért nem vállalom fel.
- Mivan te görény fasz?- jajj ne, elfogom sírni magam- Egy! Ha te csináltad részben a te felelősséged is lenne. Kettő! Nem érdekelne felvállalnál-e nem-e a gyerekemnek apára lenne szüksége. Három. Te idióta tetű én nem vagyok terhes! Védekeztünk, na meg ha terhes lennék, nem innék energia italt- tör fel belőlem a sírás.
-A.. Akkor nem vagy terhes?- kérdi hatalmas szemekkel, mikben hirtelen megbánást lehetett észlelni.
-Nem, kúrd meg magad!- fordulok sarkon, sírva mentem visza.
Útközben, Jisunggal is találkoztam, megbeszéltük ez nem suli téma ezért délután találkozunk nála. Azt is mondta, ne zavarjon, hogy Minho is ott van, mert össze költöztek a hétvégén. Egy valami nem hagy nyugosni. Ha most terhes lennék, Hyunjin nem vállaná fel. Tényleg ennyire hülye döntés volt ott hagyni.
____________
Na Galikaa! Itt vagyok az új részel. Ma lesz egy rész a Minsungosba is vagy, holnap, de bejelenthetem, hogy egy rövidke szüntek lesz most. 5 napig nem lesznek részek azután megprobálok írni egy- egy részt, utána 6 napra ismételten el tünök, majd még július végén. Remélem tetszik, most probáltam egy kevés váratlan fordulatot bele vinní, eisze csak sikerült. Egy egy visszajelzést meg köszönök. Addig is, ahogy mondani, írni szoktam. Isten, Hyunlix és a Minsung legyen veletek! Adios❗👋💗😚
(Nincs át olvasva, hibákért bocsika)
ESTÁS LEYENDO
Bár nem hoztalak volna haza! | Hyunlix
FantasíaMinden egy bizonyos éjszakán történt, mikor két omega legjobb barát bulizni ment. Olyan események történtek amikre Felix akkor soha se gondolt volna. Egyik napról a másikra változott meg élete, mikor is idegen helyen kelt reggel. "Bár nem hoztalak...