II.

392 23 0
                                    

Hyunjin sz.

Minhoval sétáltunk a suli folyosóján, a szekrényeinket keresve. Ismét minden szem pár ránk tévedt, és minket nézett. Ezek ennyi idő után se unják meg?! Jha, nevem Hwang Hyunjin 18 éves, végzős, koreai fiú és persze alfa. Legjobb barátom Minho, is 18 éves, végzős, és alfa mint én. Lehetek alfa és nehezen bírom ki mikor a közelembe tüzelő omegák vannak, én akkor is hetero vagyok és biztos nem fogok egy fiúval se lenni. Ideálom, a kis szerény omega csajok. Köztudott a csendes lányoknak leghangosabb a nyögésük. Még nem találtam meg az igazit, és addig egy omega lánnyal se szeretnék lenni míg nem vagyok benne bíztos, hogy ő az aki hozzám való. Még a végén egymáshoz láncolódunk, mikor nem is nagyon illünk össze. Eddig csak béta csajokkal voltam, hisz őket nem tudom magamhoz láncolni, és egy menetre jók.

-Milyen az első óránk? -kérdi Minho

-Azt hiszem az a közös a 9.dikesekkel.....a-

-A filológia, szuper. Annyira imádom azt az órát. Imádom már maga a kibaszott szerdai napokat. A tanár is egy seggfej omega.

-Nekem mondod? Emlékszel mikor tüzelt s oda jött hozzánk a WC-be s el kezdett vetkeződni? Az a látvány őcsém. Fúj

-Hány éves a tanár? Talán... 35-40?

-Körülbelül. De Jézusom, hogy gondolhadta hogy mi majd vele csináljuk? Pont vele. Un-do-rí-tó!

-Na de menjünk órára, mert elkésünk. És nem akarok ezzel a tanárral majd óra utáni szünetbe beszélgetni.

-Jha, menjünk.

Az osztály terem felé vettük az irányt. Minho úgy be nyitott, hogy azt hittem az ajtó a kezében marad. Majd beléptünk. Egy kis szőke fiú nézett minket. Minhoval azonnal szemezett és ezért elkapta tekintetét rólunk. Minho oda hajolt hozzám és suttogni kezdett:

-Hallod, ott az újonc, tudod a cserediák, aki mindig a nagyszájú fiúval, azzal az omegával van. Szerintem nem béta, hanem ő is omega, nos én meghívtam őket, ha nem baj a bulidra. Én meg akarom azt a szőkét fektetni. Nekem kell ő. És a kedvemért oda ülünk a hátába? - lesokkoltam Minho szavai hallatán. így csak bolontani tudtam.

A szőke, csak nézett minket addig míg mellé nem kerültünk. Mikor leültünk a hátába, hirtelen mintha kicsikét megugrott volna. Tényleg nem béta hanem omega. De nem az a fajta, aki úgy letámadná az alfát, hanem az a vissza húzodó csendes fajta. Ha lány lenne még az ideálom is lehetne. Ekkor egy 3.dik alfa, hugom osztálytársa Jeongin lépett be a terembe. Intett egyett az elöttem ülőnek majd leült mellé. Na kis szőke? Erre hogy reagálsz? Kicsit összébb húzta magát, majd Jeongin megszólította:

-Minden rendben? Valami nagyon nen okés veled. -majd a füléhez hajolt a kisebbnek és valamit oda súgott neki.

-Minden rendben, igen- majd a szőke is suttogni kezdett.

Ezt a privát beszélgetést a tanár zavarta meg. Körülbelül az első órából eltelt 50 perc, mikor az elöttünk ülő felált és megszólította a tanárt.

-Tanár úr!

-Igen? Talán baj van?

-Tanár úr kérem, ki tetszik engedni a mózsdóba? Nagyon fáj a hasam, és hányingerem is van.

-Persze. Mikor majd jobban érzi magát, kérem jöjjön vissza.

-Értettem és köszönöm.

Ezzel ki ment az osztályból. Vagy 20-25 percig lehetett oda mikor a tanár újra megszólalt.

-Valaki nézze meg mi lehet Felixel, nagyon aggódok miatta. Lassan 25 perce oda van.- kezdett bele monológjába. - Hyunjin!

-Igen?

-Menj nézd meg, minden rendbe van-e Felixel! Kérlek.

-Rendben tanár úr. - feláltam a helyemről és kimentem az osztályból.

Miért pont engem küldött? Mi van, ha... ha például tüzel? És a 3 alfa jelensége miatt kellett ki mennie? Akkor csak rontanék a helyzetén hogyha bemegyek most hozzá. Nem hiszem olyan lenne, aki ha tüzel le támadna, de jobb félni mint megijedni. Lassan nyitottam be a WC-be , nehogy valami olyan fogadjon ami ártana lelki épségemnek. Felix nincs bent. Mindegyik ajtót megkopogtattam, mikor az utolsóból kijött a kis szőkeség. Szemei pirossak voltak. Az az aura, illata, amit akkor érzetem, isteni volt. Jézus nyugi Hyunjin. Neked csak is az omega lányok vannak. Nem szereted a fiúkat, nem. Nyugi! Pár percig még néztük egymást majd oda sétáltam hozzá. Össze rezzent a közelségemtől.

-Talán tüzelsz? Ez a baj?- oda szóltam a kissebhez, ezzel a csendet megtörve.

-Öhm, n.. nem tudom miről beszélsz- hangja el csuklótt.

-Érzem az aurádba hogy omega vagy. Nyugi nem kell félj tőlem. Nem akarok tőled semmit.

-De u..ugye nem mondod el senkinek hogy omega vagyok? És nem, nem tüzelek, csak í...így reagálom le hogy 3 alfa vesz körül.

-Értem. Nyugi nem, nem mondom el hogy omega vagy. De egyszer nyugtasd le magad azután gyere visza. Szólok a tanárnak hogy a reggelid és a vacsorád is ki kívánkozott. Ezért még 10 percet itt leszel azután gyere visza, arra a maradék 20 percre. Jó?

-Igen, és köszönöm!

-Ne köszönd- egy bíztató mosolyt varázsoltam arcomra, majd megfordultam és kimentem.

Vissza mentem és a tanárnak szóltam hogy Felix, megevett kajája, biza visza jött, és még 10-15 percet oda lesz. Mivel a tanár kedvence volt Felix ezért megértette, és tartotta tovább az órát. Majd ahogy eltelt az a 10 perc, a szőke visza jött órára. A tanártól elnézést kérve ült visza helyére.

________

Na halika, kicsit félve rakom ki ezt a 2 részt. Remélem tetszik nektek. A hibákért előre is bocsi. Az életem váratlan pillanata című könyvemnek hétvégén lesz folytattása. Most jártak le a vizsgáim ezért nem tudtam eddig folytatni. De most itt vagyok. Se suli, se tanulás nem tud megzavarni, és több időm is van most írni. Na legyen szép napotok. Sziasztook! 👋💗

Bár nem hoztalak volna haza! | Hyunlix  Onde histórias criam vida. Descubra agora