VIII.

393 19 0
                                    

Felix sz.

Reggel egy furcsa érzésre keltem. Fájt a fenekem, borzasztóan. A ruháim szana szét voltak a földön és ekkor realizálódott bennem, hogy mi Hyunjinnel azt csináltuk az éjszaka. Biztosra mondom, hogy a szívem ki hagyott egy ütemet. Addig emlékszem mindenre, hogy bejöttem Hyunjin szóbájába a fürdő helyett, meg egy kék pulcsi...de tovább kép szakadás. Ösze szedtem a ruháim, majd mentem is le. Hyunjint sehol se láttam. A konyhájukba be mentem, kerestem egy jegyzet lapot, majd rá írtam "Köszönöm és szia. Bocsi, hogy szó nélkül leléptem!" és már rohantam is. Bele se gondoltam, jobb lett volna Hyunjinnel megbeszélni a dolgokat, inkább otthagytam. A kollégiumi szobámba fel érve, össze estem. Nyoma sehol se volt hogy csináltuk, de a görcsös érzés a hasamban elmúlt. Már nem érzem magam magányosan. Minden jel arra utal, hogy biza mi csináltuk. Na várjá! Védekeztünk egyáltalán? Ó te Isten. Mi lesz ha most teherbe esek? Jesus! Fel hívom Jisungot. Beszélnem kell vele.
Telefonom kerestem, mert tudtam nem vittem magammal. Elő kerestem a sulis táskámból majd hívtam is Jisungot. Na csak ezután jött a meglepetés. Pár csengetés után fel is vette Jisung.

-Szia Sungie. Hallod- de ekkor meg pillantottam Jisung pucér felső testét és az őt ölelő Minhot. Szemeim ki kerekedtek.

-Jajj Lixie, mi a baj? Kurva fáradt vagyok.- morrogja a kamerába.

-Felix, nem ér rá később?! Most Hannieval pihennénk- szólal meg Minho, majd az említett fél vállára csókol.

-Mindegy, mjad mikor teljesen ébren lesztek beszélünk!- teszem le a telefont. Egyetlen reményem Bang Chan...de őt ezzel, hogy hívjam fel?

Jisung sz.

Nos igen. A bulin ki ütöttem magam és Minho hozott haza. Majd itthon le támadtam szegényt. Persze nem volt ellenére. És innen lehet tudni mi volt. A reggel meg beszéltük, mivel már össze vagyunk kötve, hisz én lettem Minho omegája, és ő lett az én alfám, meg próbálunk egy pár ként élni, és össze melegedni. Minho ötlete volt, és én nem is bántam, hisz titkon egy éve lassan, hogy szerelmes vagyok belé, de erre az elmúlt 1 hónapban jöttem rá. Lix valamiért keresett de nem mondta el miért, helyette inkább csak annyit írt üzibe, hogy délután át jön. Persze a szüleim ismét nincsenek itthon ezért, ma egész nap itt lesz Minho, hogy ismerkedjünk meg.

-Nos Minho, már lassan délután 2 óra van. Gyere keljünk fel.- kelek ki az ágyból. Persze éreztem derekam azonnal leszakad, de fájdalmam nem muttam ki.

-Csoda, hogy lábra tudsz álni! Fogadni mertem volna, hogy a tegnap esti játékunk után, egy hétig nem kelsz ki az ágyból- köszi Minho, most vörös lettem mint egy rák.

-Hát de. Fel tudok álni, mint látod- jövök zavarba.

-Imádom ezt a félénk kis mókus Hanniet.

-Jajj Minho- nyafogok tovább mint egy 5 éves.

-Gyere akkor, keljünk fel és beszélgessünk. Ismerjük meg egymást lelkileg is, ne csak fizikailag- neveti el magát, mire válba csapom.- nyugi baba, nyugi.

Ez után elég jól elbeszélgettünk, meg tudtam van 3 cicája és imádja a macskákat. Körülbelül 5 óra lehetett mikor csengettek. Ez biztos Lix lesz az.

-Igen, tessék?!- nyitok ajtót. Egy lelkileg fel zaklatott Felixel találom szembe magam.- Úristen Felix! Mi történt?- invitálom be lakásunkba.

-Jézus Felix! Mi lett veled?- kérdi tőle Minho is.

-Nem tudom hogy mondjam el, Minho benned bízhatok hogy nem mondod el senkinek?- néz rá Lixi a páromra.

-Attól függ, miről van szó.- von vállat.

-Nyugi Lixi, ha ki kotyogja valakinek, akkor a fütyiét vágom le- erre Minho össze húzta magát.

-Lakat a számon!- tartsa fel kezeit védekezően a szerelmem.

-Nos az van, hogy én és Hyunjin azt csináltuk. Ezzel ki alakult köztünk az alfa-omega kapcsolat. De reggel mikor fel keltem, nem meg vártam Hyunjint, hogy beszéljük meg a dolgokat, hanem ott hagyva el siettem- és itt Lixnél el tört a mécses. Sírva fakadt. Mi csak néztük Minhoval. Miután mindent el mesélt az elejétől csak néztük őt. Nem tudtunk mit mondani. Síri csendbe voltunk, mit majd Minho tört meg.

-Figyi. Hyunjin lehetett részeg, de akkor se csinálná fiúval. Túlságosan hagyomány tisztelő! Ő az elsőszülött gyermek és még gazdag családból is származik. Igaz családja sose erőltetette a fiúra a hagyományokat, ő még is kötelesnek érzi teljesíteni azt. És nyugi, biztos használt kotont.Ezért mondom, hogy nem kellett volna el jöjj onnan- erre Lixi még nagyobb sírásba kezdett. Szívem szakad, meg hogy így kell lássam a mindig élet vidám kis csirke barátom.

-Nyugi Lix, követ el minden ember hibákat. De Minhonak igazat adok, Hyunjint ismerve, nagyon különleges lehettél számára, ha veled képes volt megtennie. Ezért kellett volna ott maradj.- simítok hátára, nyugtatás képpen.

-De Jisung... Én magamhoz láncoltam, mikor is előtte az élet, és még előttem is. És azt akarom, találjon mást, mert nem lenne jó ilyen fiatalon le komolyodni.- néz szemeimbe.

-Tudom Lix, de meg tudtátok volna ezt beszélnj is. Nem kellett volna attól még ott hagyd.

-Igaza van Hannienak!- szól újra közbe Minho. Ez után még egy kicsit ki oktattuk majd mikor, le nyugodott teljesen másról kezdtünk el beszélgetni.

-Eddig én voltam a téma, most pedig rólatok akarok hallani!

-Erről Minho tud beszélni, mert én nem emlékszem semmire.- vakarom meg tarkóm. Ez után el mesélt mindent Minho Lixnek, ki mind végig csodálkozva halgatta a történetet.

-Wow.... Sokáig nektek- ugrik fel, majd mind kettőnket meg ölelt. Lix jó szokása, hogy imádja az öleléseket.

-Na de megyek. Nem zavarlak titeket, kis gerle pár, ismerkedjetek tovább.

-Valamelyikünk a biztonság kedvéért ne kírsérjen visza?

-Ne, eddig is visza találtam most is visza fogok.- és már ment is.

Mivel a szüleim azt mondták hogy holnap jönnek, ezért még éljere Minho itt marad.

-Őszintén nem tudom most kettejükel mi lesz. Hyunjint ismerve ennek lesznek következményei.

-Sajnos, és féltem Lixit hogy valami baja lesz.

Ez után még beszélgettünk majd Minho, el ment bulizni, mert megbeszélte Hyunjinnel és Bang Channal, hogy el mennek együtt a Fortuba.

__________

Na halika! Lehet kicsit el siettem, de körülbelül még 8-10 rész és vége. Más különben, nem lett volna mikor ösze hozzam Minhot meg Jisungot, most volt rá az alkalom. Kicsit gagyi rész lett, de ez már megszokott tőlem😅. Remélem ezek ellenére még tetszett nektek. Ahogy mondani vagy írni szoktam. Isten és a Hyunlix legyen veletek! Adios! 👋😘💗.
[Nincs át olvasva, így a hibákér bicsika]

Bár nem hoztalak volna haza! | Hyunlix  Where stories live. Discover now