1 ᯽

3.3K 105 184
                                    


Daha yeni yeni uyanıyordum, kapıyı biri çalmıyordu kırıyordu, yeni uyanmamın siniriyle hemen kapıya gittim açtım ve önüme çıkan Abel'e tekmeyi bastım.

"Amına koduğum! Kıraydın kapıyı size anahtar verdim ya salak mısınız tak tak siktiniz kapıyı!"

Abel'e iyi bir güçle vuramamıştım Abel sadece kendini geri atmıştı. Benjamin konuşmaya başladı.

"Daha çok bağır aq"

"Tamam kesin sesinizi girin içeri hadi!"

Benjamin ve Abel içeri girdiğinde bende odama geri çıktım.

Hemen üstümü değiştirdim

Hemen üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve aşağıya indim. Yani Abel ve Benjaminin yanına. Hala sinirim aynıydı. Abel bunu bildiği için fazlasıyla gergin gözüküyordu.

"Iıı Ray! Bak sakinleş sana hediye getirdim hem"

"Umrumda deği-"

Çantasından doroyaki çıkarmıştı. Off dayanamam abi ya! Hemen Abel'in elinden aldım.

"Gülme Abel! Kapının amına koydun pu sana!" (Tükürdün burada ahsakdksm)

"Yarabbi şükür"

Benjamin bize sanki neden burda olduğunu sorgular gibi bakıyordu. Benjamine sorar gözlerle baktığımda gülmeye başladı.

"Cıvımayın! Bekleyin doroyakimi yiyim sizde naparsanız yapın"

"Tamam abla kızma ya"

"Abel sikerim seni gülüm"

Benjamin haykırıyordu Abel ise gülüm dememe takmış mutlu olmuştu. Salak yemin ediyorum salak.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

" Ray, Ab hadi dışarı çıkalım"

"Nereye gidicez ki?"

"Abel sen mantıklı soru sorabiliyor muydun kardeşim?"

"YA ABİ ŞİKE! BANA NE MORALİMİ BOZUYOR BU ENAYİ"

"Senin karneyi annen gördüğünde kim moralini bozuyor, kim sikiyor onu görürüz canım"

"Lan amına koduklarım bir kavga etmeyin! Hadi gelin parka gideriz."

"Aaa şey yapalım! Sizin kaykaylar zaten bende, kaykay parkına gidelim"

"Güzel fikir hadi!"

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Parka vardıktan sonra aralıksız yarım saat boyunca kaydılar, sonra bir yere oturmaya karar verip oturdular.

"Rayne sen bu parka sık geliyordun değil mi?"

Mikey X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin