•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••22.05
Bizimkilerle uzun süre konuştuktan sonra eve döndüm. Hızlıca noodle yedim ve duşa girdim.
Duştan çıktım havluyu göğüsüme sıkıştırdım. Ve saçımı kurutmaya başlayacaktım. Fakat benim müthiş kapım durmaz, kapı yalama oldu amk.
Kapıyı gidip açarken üstümde sadece elbise şekline soktuğum havlumun olduğunu unutmuştum. Kapıyı açtığımda Mikeyi gördüm Mikey beni görür görmez gözlerini kapadı.
"Sakin ol Mikey üstümde havlu var gir içeri"
"Ö-özür dilerim"
"Lan gir dondum amk"
Bu dediğimden sonra mikey gözünü açtı ve eve girdi.
"Bekle üstüme bir şey giyip geliyorum."
Hemen odama çıktım üstüme Abel'in sweatshirtini giydim, altıma ise spor şortlarından giydim.(voleybolda giyilen)
"Neden geldin Mikey?"
"Lan!"
Giydiğim sweatshirtin aynısı şuan mikeyde'de vardı
"Çok pardon! Değiştiriyim hem-"
"Önemli değil nolcak gel bi otur"
"Anlaşılan durum ciddi Mikey"
Diyerek oturdum koltuğa ve onun konuşmasını bekledim fakat sıkıntılı gibi duruyordu. Sonunda derin bir nefes alıp verdi ve konuşmaya başladı
"Nerden başlayacağımı cidden bilmiyorum"
"Bence sonundan başla"
"Ne?"
"Mikey mal mısın yoksa mal rolü mü yapıyorsun"
"Tamam anlatıyorum, bir çocuk yanıma geldi, senin abin olduğunu söyledi ve sana ulaşmaya çalışıyormuş benden senin telefon numaranı istedi."
"Nasıl yani? Mikey benim abim öldü."
"NE"
"Abimin arkadaşı olabilir mi acaba.."
"Telefon numarasını almıştım onla konuşayım öyle diyerek."
"Kendi telefonundan arar mısın"
"Tamam gel"
Mikeyin yanına oturdum ve arkamı yaslandım, bir bacağımı kendime doğru çektim ve tırnağımı yemeye başladım. Mikey telefonu hoparlöre alıp bana verdi.
"Alo, Sano bey konuştunuz mu?"
"Merhaba, ben Rayne Gold. Abimin arkadaşı mısınız?"
"Rayne! Yalan söylediğim için çok özür dilerim, ben Elijah William. Sana sadece bir kaç şey söyleyeceğim.."
"Abinin ölümünü kaza olarak biliyorsun fakat bu bir cinayet! Beni iyi dinle sadece tek bir şansım var bunu anlatmak için! Abinle proje ödevimizi yapıyorduk tarih projesi, baban geldi abinle kavga etmeye başladılar bense odadayım çok fazla bağrış çığrış gelince odadan çıktım baban abini merdivenlerden itti, kafasını merdivenlere vurduğundan dolayı öldü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey X Reader
Teen FictionSmut var ⚠️ Ana karakter: Rayne Kitap başlangıç tarihi : 22 Haziran