Ehm, ehm, áno... Em zase niečo vymýšľa...😂
Ahojteeeee. Ak sa nudíte, alebo si chcete jednoducho zahrať, pokojne sa ozvite do komentára. Beriem skupinky aj jednotlivcov. Stačí mi len napísať do komentára, akú tému by ste si radi zahrali a určite sa dohodneme.
Čo sa týka mňa, odvažujem sa povedať, že som aktívny a celkom prispôsobivý hráč. Nezvyknem hrať RPG podľa filmov, seriálov, kníh, ale možno urobím výnimku. Preferujem hetero shipy, ale bola by som schopná odohrať aj ship medzi dvoma dievčatami. Moje obľúbené témy sa zväčša týkajú drakov, či rôznych magických bytostí, zbožňujem fantasy, ale aj real life.
Pri tvorbe postáv sa môžeme držať tejto základnej prihlášky (v závislosti od témy tam môžeme niečo pridať, prípadne odobrať)
Meno –
Vek –
Niečo o – (povaha, minulosť, záľubi, jednoducho to, čo uznáte za vhodné)
Vzhľad – (poprosím opísať slovne)
Prihlášku stačí vyplniť v krátkosti. 1w1 RPG som ešte nikdy tak úplne neorganizovala, takže so mnou prosím majte strpenia. Ďakujem.❤️ Moc sa na vás teším.❤️
PS: vyhradzujem si právo niektoré ponuky na hru odmietnuť, pretože nie vždy mi sadne téma a nie vždy na rpg budem mať čas, či náladu. Samozrejme to rešpektujem aj u ostatných, ak budete chcieť hru ukončiť, alebo čokoľvek, stačí len povedať / napísať. Ja nehryziem xD väčšinou.
YOU ARE READING
1w1 RPG
RandomJedná sa o 1w1 RPG. Tak neváhaj nakuknúť do knihy a dozvieš sa viac☺️