Jazdci dúhového rádu🐉

106 3 110
                                    

Pre Vika_dragon88



Moja postava:

Meno – Niriel Teagan

Vek – nedávno oslávil svoje 20. narodeniny

Niečo o – je to veľmi milý, inteligentný a obetavý mladík, ktorý miluje literatúru a veľmi rád sa dozvedá nové veci. Za jeho zdanlivo bezstarostným úsmevom sa však skrýva temné tajomstvo. Je priateľský a láskavý, o kamarátov nikdy núdzu nemal, napriek tomu sa občas cíti sám. Má totiž problém niekomu úplne dôverovať. Rád športuje, hrá na gitare a trávi čas v prírode, či so svojou dračicou. Žije len s matkou a dvoma nevlastnými súrodencami. Má schopnosť vidieť vízie budúcnosti, prípadne i niečiej minulosti. Pred rokom a pol, deň pred tým, ako našiel dračie vajce, dostal prorocký sen. V ňom sa objavilo dievča s havraními vlasmi. Bolo mu vysvetlené, že ju musí nájsť. Ich svetom totiž hrozí nebezpečenstvo a len on, to neznáme dievča a ostatní jazdci dúhového rádu dokážu tejto katastrofe zabrániť. Niriel neváhal a neznáme dievča vyhľadal. Spoločne absolvovali ročný výcvik. Teraz nastal čas, kedy sa majú slová starobylej vešdbi naplniť. Len jazdci dúhového rádu dokážu totiž premôcť temné sily, ktoré bažia po ovládnutí všetkých svetov...

Vzhľad – Niriel má čokoládovohnedé oči a krátke, tmavohnedé, priam až čierne vlasy. Je vysokej, mierne vyšportovanej postavy (má 182 cm a 75 kg)

Jeho dračica je červenej farby, je rýchla, obratná a rovnako láskavá, ako jej jazdec. Jej meno je Naefemi



Postava od Vika_dragon88 :

Meno : Serafína Comonotová

Vek : 18

Niečo o : od mala žila v adoptívnej rodine, keďže ju matka opustila hneď po narodení. A vlastne sa jej ani nečuduje. Takmer sa začala sama seba báť, keď sa u nej prejavila schopnosť telekinézy. A keď objavila svojho draka, to bola posledná kvapka. Jej nevlastná matka bola učiteľkou hudby a mladej Fíne sa toto umenie nesmierne zapáčilo. Naučila sa hrať na gitare, aj na klavíri. Nikdy nebola veľmi spoločenská, sama od seba sa ľuďom neprihovárala, ale čakala, kedy sa prihovoria oni jej.

Vzhľad : meria cca 170 cm, je štíhlej postavy, má krátke čierne vlasy po ramená a modré oči

Jej drak : Briaxis je obrovský tvor so šupinami sfarbenými do svetlomodrej. Miluje lietanie, je obratný aj rýchly, no občas až moc

1w1 RPGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora