Pre SHUTUUUPclovek
Moja postava:
Meno – Kieran
Vek – 21 rokov
Niečo o – Je to iluzionista. Má moc uvrhnúť ilúziu na seba, na niekoho iného, alebo na nejaký predmet. Dokáže zmanipulovať ľudské myšlienky. Keďže v ich krajine touto schopnosťou neoplývalo veľa ľudí a Kieran bol dobrý aj v boji, kráľ sa ho rozhodol priať do rady lovcov. Keďže Kieranova rodina žila v chudobe, ten nemal na výber a tejto príležitosti sa pevne chytil. S názormi kráľa sa veľmi nestotožňuje, no pri vykonávaní svojej práce je nútený sa odosobniť. Za týchto podmienok vie byť i chladný a neústupčivý. V okruhu rodiny a priateľov je však veľmi milý, láskavý, priateľský a obetavý. Ak mu niekto prirastie k srdcu, môže voči nemu prejavovať mierne ochranárske sklony. Vždy, keď niekoho niečo trápi, prežíva to s daným človekom. Veľmi rád by mu pomohol, no v niektorých situáciách netuší, čo by mal povedať. Väčšinou si udržiava masku pokoja, no i tak sa mu niekedy stane, že vybuchne alebo bez rozmyslu povie to, čo neskôr ľutuje. Oplýva veľkou silou a inteligencia či šikovnosť mu tiež nechýba. Bojí sa sliepok a medzi jeho najkrajšie spomienky z detstva patrí to, ako sa istý čas kamarátil so synom knihovníka a ten mu ukritý pod závojom noci na tajnáša chodieval požičiavať knihy.
Vzhľad – jemne opálená pleť, tmavohnedé vlasy, ktoré je už niekoľko rokov nútený nosiť ostryhané nakrátko a hnedé oči. Vysoký je 181 cm.
Postava od
Meno: Illy
Vek: 60
Niečo o (vílach): víly starnú pomalšie ako ľudia. V istom čase obdobia sa ich výhľadový vývin zasekne a takto vyzerajú pozvyšok svojho života. Môžu sa dožívať tisícky rokov avšak stále menej ako elfovia. Vzrastovo sú nižšej postavy. Najväčšia víla mala 150cm. Víly ovládajú hlavne prírodné živly. Dokážu život dávať, ale ho aj brať. Niektoré víly dokážu svietiť v tme iné zas rýchlejšie lietať. Je to všetko individuálne. Avšak kráľovský rod ovplýva všetkými schopnosťami. Lesné víly narozdiel od tých v rozprávkach nie sú až tak mierumilovné. Dokážu zabíjať. Ich krídla sú nesmierne ostré. Jeden švih a môžete prísť o prsty.
Niečo o (illy): narodila sa do kráľovskej rodiny. Už od mala bola považovaná za najrýchlejšiu vílu. Bola milá, nebojácna avšak často aj tvrdohlavá čo ju sem tam privádzalo do problémov. Najradšej čas trávila sama o spoločnosť veľmi nestála.
Vzhľad: illy je menšej postavy. Má 140cm. Jej krídla samotné sú však o 20cm väčšie než ona. Má kratšie zelené vlasy spod ktorých vykúkajú dlhé špicaté uši. Jej pokožka je sfarbená jemne do tyrkysova tú farbu však vidno iba večer keď svieti. Cez deň je biela ako mlieko. Jej nos zdobia drobné pehy a oči má fialkovej farby.
YOU ARE READING
1w1 RPG
RandomJedná sa o 1w1 RPG. Tak neváhaj nakuknúť do knihy a dozvieš sa viac☺️