NEXT DAY
Ξύπνησα και ο Jungkook έλειπε...Σηκώθηκα και άρχισα να ετοιμάζομαι για να πάω στο γραφείο μου... Έβαλα αυτό👇Και πήρα το κινητό μου,λεφτά και κλειδια στην τσάντα μου...Δν πήρα αλλαξιά γιατί θα γυρίσω πιο νωρίς από τον Jungkook όποτε δν χρειάζεται... Πήγα στο γκαράζ και πήρα το μηχανάκι αυτή τη φορά 👇
Έβαλα το κράνος μου και έφυγα...
Μόλις έφτασα στο γραφείο μπήκα μέσα και είδα τον Hyunjin μέσα στην αίθουσα να κρατάει κάτι χαρτιά..
Υ/Ν:Καλημέρα Hyunjin
Hyun:Καλημέρα..Ο Heechul ήρθε ξανά και έφερε αυτά τα χαρτιά
Υ/Ν:Ναι φέρ'τα
Μου τα έδωσε και τα έβαλα σε ένα φάκελο και μετά στο ράφι...
Υ/Ν:Θέλω να μου κάνεις μια χάρη
Hyun:Φυσικά πες μου
Υ/Ν:Φώναξε όλη την ομάδα εδώ και τα κορίτσια γιατί θέλω να σας πω κάτι για το πάρτι σχετικά με την ανταλλαγή..
Hyun:Οκ
Έφυγε και μετά από λίγο ήρθαν όλοι μέσα στο γραφείο μου...
Y/N:Λοιπόν παιδιά επειδή το πάρτυ είναι για όλα τα μέλη μαφίας θα είναι εκεί και ο Jungkook με την ομάδα του... Λογικά δν θα με αφήσει να φύγω μακριά του άρα δν θα μπορέσω να κάνω εγώ την ανταλλαγή...
Ro:Άρα θα είναι και όλη η ομάδα του Jungkook?
Y/N:Αυτό είπα μόλις..Συγκεντρώσου
Είπα σοβαρά...
Υ/Ν: Σκέφτομαι να στείλω εσένα Felix για να τα παραδώσεις και θέλω αλλους δυο να πάνε μαζί με τον Felix σε περίπτωση που του επιτεθούν να μην είναι μόνος... Minho και Jeongin τι λέτε?
Min(ho):Εγώ είμαι μέσα
Jeong(in):Κι εγώ
Fe:Ναι αλλά που θα είναι τα όπλα μέχρι να τα παραδώσω?
Υ/Ν:Αυτό το ξέρει ο Jisung
Fe:Οκ
Υ/Ν: Επίσης κανείς δν θα πιάσει τα όπλα με γυμνά χέρια...Όσοι τα ακουμπήσετε θα φοράτε γάντια γιατί αν βρουν αποτυπώματα πάνω τους καήκαμε...Έγινα κατανοητή?
Όλοι:Ναι
Υ/Ν:Μπορείτε να πηγαίνετε τώρα..
Είπα και φύγανε οι περισσότεροι.. Στο γραφείο μου μείνανε μόνο ο Jisung και ο Seungmin...
Τότε άρχισε το κινητό μου να χτυπάει και ήταν ο Jungkook
Υ/Ν:Κάντε ησυχία...
Είπα και το σήκωσα
📲
Υ/Ν:Ναι?
Jk:Καλημέρα μωρό μου σε ξύπνησα?
Υ/Ν:Όχι κάλε έχω ώρα που ξύπνησα
Jk:Α...Τότε γιατί δν με πήρες τηλέφωνο εσυ?
Εκείνη τη στιγμή κοκαλωσα... Τι να του πω τώρα?
Υ/Ν:Εμμ δν ήθελα να σε ενοχλήσω βρε αγάπη μου...
Είπα την πρώτη δικαιολογία που μου ήρθε εκείνη τη στιγμή..
Jk:Μα δν με ενοχλείς εσυ ποτέ.. Εξάλλου εγώ σου είπα να με πάρεις όταν ξυπνήσεις..
Υ/Ν:Ποτε μου το είπες?
Jk:Σου άφησα ένα χαρτάκι στο τραπέζι δν το είδες?
Υ/Ν:Α όχι τώρα το βλέπω..
[Ψεματα]
Jk:Καλά δν πειράζει...Τέλος πάντων...Αντε θα τα πούμε αργότερα μωρό μου
Υ/Ν:Εντάξει..Τα λεμε..Σαγαπω
Jk:Κι εγώ μωρό μου..Φιλάκια
Και με αυτό το έκλεισα...
Jis:Δν σε στεναχωρεί που του λες ψέματα?
Υ/Ν:Με στεναχωρεί ρε Jisung αλλά δν μπορώ να κάνω αλλιώς...Δν θέλω να τον χάσω..
Είπα και ξεφύσηξα... Νιώθω τύψεις που του φέρομαι έτσι αλλά δν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς αυτόν και δν θέλω να τον χάσω με τίποτα..
YOU ARE READING
🔫Secret Mafia🔫 J.Jk FF
FanfictionYg:Παιδιά εγώ υποψιάζομαι την Υ/Ν Τον κοιτάξαμε όλοι έκπληκτοι.. Jk:Τι λες ρε? Jim:Άκουσες τι είπες τώρα? Yg:Σκεφτείτε το λίγο...Κάθε φορά που σκοτώνει κάποιον η Mafia Queen η Υ/Ν λείπει.. Jin:Η αλήθεια είναι ότι ισχύει Jk:Μην ακούω μαλακιες..Η...