No.6🔫

72 7 0
                                    

Jimin's POV
Το πήρα απόφαση θα της ζητήσω να βγούμε... Όμως δν έχω τον αριθμό της.. Να τον ζητήσω από την Υ/Ν?
Ε ναι αφού το ξέρει έτσι κι αλλιώς..
Πήρα τηλέφωνο τον Jungkook
📲
Jk:Έλα
Jim:Jungkook μήπως μπορείς να μου δώσεις λίγο την Υ/Ν?
Jk:Τι την θες?
Jim:Εεε θέλω να ζητήσω τον αριθμό της Rose
Jk:Α..Περίμενε
Υ/Ν:Ναι?
Jim:Υ/Ν ο Jimin είμαι..Μήπως μπορείς να μου δώσεις τον αριθμό της Rose?
Υ/Ν:Ναι μισό λεπτό....Γράψε ########
Jim:Ευχαριστώ...Τα λεμε
Υ/Ν:Γειαα
Το έκλεισα και πήγα κατευθείαν να της στείλω μήνυμα...

Time skip
Η ώρα ήταν 5:42 και ήμουν έτοιμος 👇

Time skipΗ ώρα ήταν 5:42 και ήμουν έτοιμος 👇

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Έτσι ξεκίνησα για το σπίτι της Rose... Περπατώντας πέρασα μπροστά από ένα ανθοπωλείο και σκέφτηκα να της πάρω λουλούδια όποτε μπήκα μέσα και διάλεξα ένα όμορφο μπουκέτο με κίτρινα λουλούδια, πλήρωσα και έφυγα γρήγορα για μα μην αργήσω... Έφτασα και χτύπησα το κουδούνι... Μου άνοιξε και τις χαμογέλασα κατευθείαν...Τι όμορφη που είναι...
Ro:Γειαα
Jim:Γειαα..Αυτά είναι για εσένα
Είπα και της έδωσα τα λουλούδια
Ro:Ευχαριστώ!
Είπε και τα μύρισε
Ro:Μισό λεπτό να τα αφήσω μέσα
Μπήκε μέσα τα έφθασε και ξαναήρθε..Κλείδωσε το σπίτι και γύρισε σε εμένα...
Ro:Πάμε?
Jim:Ναι
Και έτσι φύγαμε από το σπίτι της..

Περπατούσαμε και δν μιλούσε κανένας έτσι αποφάσισα να σπάσω την ησυχία...
Jim:Θες να πάμε για καφέ?
Ro:Ναι
Jim:Θες να πάρουμε στο χέρι και να κάτσουμε στο πάρκο ή προτιμάς να κάτσουμε στην καφετέρια?
Ro:Όχι ας κάτσουμε καλύτερα στο πάρκο...
Jim:Ωραία
Πήγαμε στην καφετέρια και αφού πήραμε τους καφέδες μας πήγαμε στο πάρκο απέναντι και καθήσαμε σε ένα παγκάκι... Πίναμε σιωπηλά τους καφέδες μας μέχρι που αποφάσισα να βάλω το χέρι μου γύρω της και προς έκπληξη μου έβαλε το κεφάλι της στον ώμο μου...

(Κάπως έτσι 😅)Χαμογέλασα και αποφάσισα να μιλήσω

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

(Κάπως έτσι 😅)
Χαμογέλασα και αποφάσισα να μιλήσω...
Jim:Θα γίνει ένα πάρτυ την Κυριακή για όλα τα μέλη μαφίας...Η Υ/Ν θα έρθει ως σύνοδος του Jungkook.. Εσυ θα συνοδέψεις εμένα?

Rose's POV

Εκεί που πίναμε τους καφέδες μας χωρίς να μιλάμε ο Jimin σηκώνει το χερι του και με αγκαλιάζει από πίσω...Έτσι χωρίς δεύτερη σκέψη έβαλα το κεφάλι μου στον ώμο του... Είχα κοκκινίσει πιο πολύ και από ντομάτα αλλά τουλάχιστον δν μπορούσε να το δει ο Jimin όποτε καλά είμαστε... Ξαφνικά μίλησε και με ρώτησε κάτι που δν περίμενα..
Jim:Θα γίνει ένα πάρτυ την Κυριακή για όλα τα μέλη μαφίας...Η Υ/Ν θα έρθει ως σύνοδος του Jungkook.. Εσυ θα συνοδέψεις εμένα?
Που να 'ξερε οτι θα πήγαινα έτσι κι αλλιώς😅... Πως γίνεται να είναι μέλος μαφίας αλλά να είναι και τόσο γλυκός?
Ro:Ναι αμε...
Είπα ντροπαλά και τον άκουσα που γέλασε..
Ro:Γιατί γελάς?
Jim:Είσαι πολύ γλυκουλα
Είπε και χάιδεψε τα μαλλιά μου.... Θα λιποθυμήσω κρατάτε με😍
Πλέον είχαμε χαλαρώσει και οι δυο και καθήσαμε στο πάρκο μέχρι που άρχισε να νυχτώνει όποτε έπρεπε να γυρίσουμε σπίτι...Φτάσαμε έξω από το σπίτι μου...
Ro:Ευχαριστώ για τη βόλτα..Πέρασα πολύ ωραία
Jim:Κι εγώ
Είπε και με τράβηξε στην αγκαλιά του...
Jim:Θα ξανά κανονίσουμε σίγουρα...
Ro:Ναι....Θα σου έδινα τον αριθμό μου αλλά τον έχεις...
Είπα και γελάσαμε...
Ro:Αλήθεια...Που τον βρήκες?
Είπα και τον κοίταξα
Jim:Α... Έχω τους τρόπους μου
Είπε κλείνοντας μου το μάτι..

 Έχω τους τρόπους μουΕίπε κλείνοντας μου το μάτι

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Γέλασα και γέλασε και αυτός... Σπάσαμε την αγκαλιά μας και κοιταχτήκαμε
Jim:Καλό βράδυ
Ro:Καλό βράδυ
Είπα και μπήκα μέσα στο σπίτι κλείνοντας την πόρτα πίσω μου...
Ήμουν τόσο χαρούμενη και πήρα τα κορίτσια κατευθείαν τηλέφωνο
📲
Ro:Γεια κοριτσιααα
Li+Y/N:Γειαα
Ji:Γεια
Jen:Έγινε κάτι και περνεις τέτοια ώρα?
Ro:Μόλις μπήκα σπίτι!!!
Li:Γιατί που ήσουν
Υ/Ν:Με τον Jimin βγήκε κάλε..
Li:Α ναιι
Ji:Πως πήγε?
Ro:Πολύ καλά!! Μου ζήτησε-
Jen:ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ!?
Ro:Όχι ηρέμησε... Να πάμε μαζί στο πάρτι..
Jen:Α... Ξενέρωσα
Υ/Ν:Αμάν ρε Jennie... Ένα βήμα τη φορά...
Ji:Ναι..Καλά κάνει που δεν βιάζεται
Τους είπα και άλλες λεπτομέρειες για τη βόλτα μου με τον Jimin και μετά άρχισα να νυστάζω..
Ro:Τέλος πάντων κορίτσια τα λεμε..Καληνύχτα!
Υ/Ν:Καληνύχτα
Ji:Καληνυχτααα γκιρλς
Li:Καληνύχταα
Jen:Καληνύχτα κορίτσιααα
Έκανα την βραδινή μου ρουτίνα και πήγα για ύπνο...


————————————————————
Αστεράκι⭐️

🔫Secret Mafia🔫 J.Jk FFNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ