Your POV
Καθόμασταν με τον Jungkook στο σαλόνι και μιλούσαμε, παίζαμε και πειράζαμε ο ένας τον άλλον μέχρι που χτύπησε η πόρτα..
Υ/Ν:Περιμένεις κάποιον?
Ρώτησα με περιέργεια
Jk:Όχι..Εσυ?
Υ/Ν:Ούτε εγώ.. Πάω να ανοίξω
Άνοιξα την πόρτα και είδα μια νέα κυρία την οποία πρώτη φορά τη βλέπω..
Υ/Ν:Γεια σας...Πως μπορώ να βοηθήσω?
?:Τον Jungkook ήρθα να δω
Υ/Ν:Τι τον θέλετε?
?:Αχ είσαι κουραστική...Υπηρέτρια του είσαι?
Υ/Ν:Όχι..Κοπέλα του είμαι
?:Χαχαχα...Απορώ με το γούστο του..Τέλος πάντων κάνε στην άκρη να περάσω...
Είπε και με έσπρωξε...Τι θράσος είναι αυτό που έχει?Μου ήρθε να την αρπάξω απ το μαλλί και να την πετάξω έξω.... Μόλις την είδε ο Jungkook έγινε κόκκινος από τον θυμό του...
Jk:Τι θες εσυ εδώ?
?:Είπες δεν θέλεις να με ξαναδείς στη δουλειά όποτε ήρθα εδώ
Jk:Hwasa με έχεις κάνει έξω φρενών... Καταρχήν που έμαθες που μένω?
Ώστε αυτή είναι η Hwasa... Θα την κανονίσω εγώ αυτήν...Δν πρόκειται να την αφήσω έτσι...
Hwa:Έχω τους τρόπους μου...
Jk:Λοιπόν...Για να στο κάνω πιο ξεκάθαρο...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΥΤΕ ΕΔΩ ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ...ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???
Hwa:Αχ Jungkook.. Κάποια στιγμή θα καταλάβεις το λάθος που κάνεις... Κρίμα που πάει στράφι ένα τόσο όμορφο παλικάρι σαν εσένα με μια τρίτοτεταρτη σαν την κοπέλια από εκεί...
Είπε και έδειξε εμένα
Hwa: Τέλος πάντων εγώ φεύγω...Αντίο όμορφε, αντίο ξινό..
Απευθύνθηκε σε εμένα...
Υ/Ν:Θα τα ξαναπούμε εμείς
Της είπα ψυθιριστα για να μην ακούσει τπτ ο Jungkook και την κοίταξα πονηρά...
Hwa:Αχαχαχα...Είσαι πολύ αστεία
Y/N:Εσυ να δεις...
Και με αυτό την έσπρωξα έξω και της έκλεισα την πόρτα στα μούτρα...
Μετά γύρισα και κοίταξα τον Jungkook εμφανέστατα θυμωμένη με όλο το σκηνικό...
Y/N:Με αυτήν μιλούσες χθες?
Jk:Ναι...
Υ/Ν:Μάλιστα...
Είπα και κάθισα στην άκρη του καναπέ με σταυρωμένα τα χέρια κάτω από το στήθος μου...Jungkook's POV
Jk:Υ/Ν-
Υ/Ν:Δεν θέλω μα μου εξηγήσεις τίποτα.. Πάω για ύπνο...
Είπε και σηκώθηκε από τον καναπέ και ανέβηκε πάνω... Φαινόταν ξεκάθαρα ότι ήταν θυμωμένη και στεναχωρημένη και με το δίκιο της... Πραγματικά έτσι και ξαναεμφανιστεί μπροστά μου θα την σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια...
Έκλεισα την τηλεόραση που ήταν ανοιχτεί από πριν και πήγα κι εγώ πάνω... Μπήκα στο δωμάτιο μας και την είδα να είναι ξαπλωμένη, κουλουριασμένη στην πλευρά της στο κρεβάτι μας... Δεν ξέρω τι να κάνω για να επαναφέρω την ατμόσφαιρα όπως ήταν πριν το περιστατικό... Έκατσα στο κρεβάτι και την κοιτούσα χωρίς να κάνω τίποτα απλά την κοιτούσα.... Το μόνο που ήθελα εκείνη τη στιγμή ήταν να χωθώ στην αγκαλιά της και να μη βγω από εκεί μέχρι αύριο που έχω να πάω στη δουλειά.. Κάποια στιγμή δεν άντεξα άλλο την ησυχία έτσι πήγα κοντά της για να δω αν κοιμάται...
Jk:Μωρό μου...
Είπα ψιθυριστά αλλά έκανε πως κοιμάται
Jk:Ξέρω ότι με ακούς αυτή τη στιγμή και ξέρω ότι δεν θέλεις να μιλήσουμε τώρα αλλά θέλω να ξέρεις ότι δν παίζει τίποτα μαζί της και ούτε πρόκειται...Είσαι η μόνη κοπέλα που βρίσκεται στην καρδιά μου...Μόνο εσένα έχω στο μυαλό μου από το πρωί που θα ξυπνήσω μέχρι το βράδυ που θα πάω για ύπνο... Δεν έχω μάτια για άλλη και ούτε πρόκειται να έχω.. Δεν μπορώ μα φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα... Και αλήθεια δν έχει παιχτεί ποτέ τίποτα μαζί της... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει φάει τέτοιο κόλλημα μαζί μου και δεν με αφήνει στην ησυχία μου... Είσαι η μόνη κοπέλα που αξίζει όλη την αγάπη του κόσμου και ακόμα περισσότερα... Σ'αγαπάω όσο τίποτα άλλο καρδιά μου... Αυτό ήθελα να ξέρεις και να μην το ξεχάσεις ποτέ...
Και με αυτό φίλησα το μάγουλο της αλλά το ένιωσα υγρό όποτε σηκώθηκα και πήγα να δω το πρόσωπο της...Έκλαιγε...
Jk:Γιατί μωρό μου κλαις?
Είπα και την πήρα αγκαλιά...
Jk:Γιατί αγάπη μου? Τι έκανα?
Υ/Ν:Δ-δεν εκαν-νες κ-κάτι...
Jk:Τότε γιατί κλαις?
Υ/Ν:Μ-μπορώ να μ-μη σου π-πω?
Jk:Ναι καρδιά μου...Όποτε είσαι έτοιμη θα μου πεις...Αλλά θέλω να ξέρεις ότι μπορείς να μου πεις και να μου εμπιστευτείς τα πάντα... Εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου...
Υ/Ν:Τ-το ξέρ-ρω
Jk:Να κοιμηθούμε τώρα?
Κούνησε το κεφαλάκι της καταφατικά έτσι ξαπλώσαμε μαζί αγκαλιά και εγώ χάϊδευα την πλάτη της και τα μαλλιά την για να ηρεμήσει και να σταματήσει να κλαίει και κάπως έτσι μας πήρε ο ύπνος και τους δυο...NEXT DAY
Ξύπνησα και η Υ/Ν κοιμόταν πάνω στο στέρνο μου σαν πουλάκι ακόμα... Κοίταξα την ώρα και ήταν 7:46... Την κοίταξα και είπα να μην την ξυπνήσω όποτε απλά την χάϊδευα και χαζευα στο κινητό μου μέχρι που άρχισε να κουνιέται... Έτριψε τα ματάκια της και με κοίταξε..
Υ/Ν:Μμ καλημέρα
Είπε με αγουροξυπνημένη φωνή..
Jk:Καλημέρα αγάπη μου
Την φίλησα και χάιδεψα την πλάτη της..
Υ/Ν:Τι ώρα είναι?
Jk:8 και 15
Υ/Ν:Μμμ...
Jk:Να πάω να μας φτιάξω καφέ?
Υ/Ν:Θα κατέβω εγώ σε λίγο
Jk:Μωρό μου άσε θα πάω εγώ
Υ/Ν:Καλά..
Σηκώθηκα και πήγα κάτω να μας φτιάξω καφέ μετά από λίγο κατέβηκε η Υ/Ν και πίναμε τους καφέδες μας και μιλούσαμε μέχρι που χτύπησε το κινητό της...Your POV
Σήμερα ήταν Σάββατο όποτε δεν δούλευα και καθήσαμε με τον Jungkook να πιούμε τους καφεδες μας όταν χτύπησε το κινητό μου...Το κοίταξα και ήταν η Jennie...
📲
Υ/Ν:Έλα τι έγινε?
Jen:Καλημέρα και σε εσένα
Y/N:Σορρυ καλημέρα...Έγινε κάτι?
Jen:Όχι κάλε απλά με τα κορίτσια θα πάμε για ψώνια για το αυριανό πάρτι και σε πήρα για μα δω αν θες να έρθεις
Υ/Ν:Α οκ...Ναι θέλω
Jen:Ωραία στις 9:30 θα έρθουμε να σε πάρουμε...
Υ/Ν:Οκ τα λεμεε
Jen:Τα λεμε
Έκλεισα το κινητό και κοίταξα τον Jungkook
Y/N:Θα πάω για ψώνια με τα κορίτσια
Jk:Εντάξει
Υ/Ν:Πάω να ετοιμαστώ
Είπα και ήπια την τελευταία γουλιά από τον καφέ μου και πήγα πάνω να ετοιμαστώ...
Έκανα ένα ντουζ και έβαλα αυτό👇Και κατέβηκα βάζοντας μέσα στην τσάντα μου το κινητό μου τα κλειδιά μου και λεφτά... Στο σαλόνι ήταν ο Jungkook και όταν άκουσε βήματα γύρισε να με δει...
Jk:Σου πάει αυτή η ζακέτα
Υ/Ν:Το ξέρω
Είπα τινάζοντας το μαλλί μου σαν diva και γελάσαμε...Τότε ακουστικέ μια κόρνα..
Υ/Ν:Ήρθαν..Φεύγω μωρό μου
Πήγα τον φίλησα..
Jk:Καλά να περάσεις αγάπη μου...Μην αργήσεις πολύ και να προσεχείς...
Υ/Ν:Εντάξειι..Τα λεμεε
Βγήκα από το σπίτι και μπήκα στο αμάξι με τα κορίτσια και φύγαμε για το mall...
————————————————————
Αστεράκι⭐️
ESTÁS LEYENDO
🔫Secret Mafia🔫 J.Jk FF
FanficYg:Παιδιά εγώ υποψιάζομαι την Υ/Ν Τον κοιτάξαμε όλοι έκπληκτοι.. Jk:Τι λες ρε? Jim:Άκουσες τι είπες τώρα? Yg:Σκεφτείτε το λίγο...Κάθε φορά που σκοτώνει κάποιον η Mafia Queen η Υ/Ν λείπει.. Jin:Η αλήθεια είναι ότι ισχύει Jk:Μην ακούω μαλακιες..Η...