İLK DERS GÜNÜ

32 2 1
                                    

Canopus yataktan kalktı. Spica'nın kendisine hediye ettiği minik saate baktı, kahvaltı vaktiydi. Cübbesini giydi kaşını gözünü düzeltti  ardından büyük salona indi.
"Pişt! Otursana. Eee?"
"Ne eee?"
"Kız niye burda şu Delph'i mi ne?
"Ha o mu? Durmstrang büyücülük okulundan gelmiş."
"Niye ki, Çok mu lazımmış?"
"Narcissa, öyle istemiş."
"Aman ne güzel."
"Sanırım şuan düşündüğüm tek şey bu leziz pastırma."
"Sen de hep mideni düşün zaten!"
Canopus eline gelen herşeyi yerken Spica onun aksine yalnızca balkabağı suyu içiyor ve gözünü Delphi'den ayırmıyordu.
"Bak, söylemedi deme bu kız rahat durmayacak."
"Hadi ama Spica, rahatla ve bu mükemmel  kızarmış sosisleri göm."
"Ah tanrım!"

**************
"Hadi çocuklar sessiz olun."
Ders profesör Mcgonagall ile biçim değiştirme idi. Tabiki de yılın ilk dersi olduğu için kimi öğrenciler yaz tatilinin etkisinden çıkamamış kimi SBD'lerinin verdiği güven ile saçma sapan davranıyordu.
"Susmak için on beş saniyeniz var!"
Profesör Mcgonagall bu sefer o kadar sert bakmıştı ki Hufflepuff ve Gryffindor binalarının Öğrencilerinin bir daha sesi çıkmadı.
"Güzel. Evet bugünkü dersimizde sizlerle birlikte bacağınızı nasıl ifrit bacağına çevirebileceğinizi öğreneceğiz. Herşey basit bir asa hareketini tam dikkat ile yaparak büyü  sözlerinin bir şarkıya dönüşmesinden ibaret."
      Profesör Mcgonagall konuşurken bir kesim onu dinliyor diğer kesim uyku ile uyanıklık arasında gidip geliyordu. Spica ise bu iki gruba da dahil değidi, diğerlerin aksine hem pür dikkat dersi dinliyor hem de kafasını içinde dönüp dolaşan 'Delph'i bir olay yaratacak' düşüncesini bastırmaya çalışıyordu.
"Pişt Spica. Yaşam belirtisi ver!"
"Ha! Ne?"
"Sessiz ol. Mcgonagall duyacak!"
"Ne var Canopus?"
"Sen iyi misin? Çok tuhaf bakıyorsun."
"Hayır, yok birşey. Ben gayet iyiyim."
"Emin misin?"
"Evet, dersi dinle sen."
"Peki, öyle olsun."      
"Ve son olarak bileğimiz ile bir daire yapıp  onu bacağımıza doğru büküyoruz. Hadi öyleyse yüzüme bakmak yerine denemeye başlayın."
Tüm öğrencilerim ağzından aynı sözcükler dökülüyor fakat başarı gösterebilen çok az öğrenci çıkıyordu.  Kimi öğrenci bacağı yerine kolunu şekilden şekile sokuyordu kimi öğrenci ise bilek hareketini hatalı yapıp bacağını bir inferinin bacağına çeviriyordu. Diğerlerinin aksine Canopus ve Spica yalnızca gözlerini kapatarak inanılmaz başarılara imza atıyorlardı. Eh bunda annelerinin payı büyüktü.

************

İlk önce biçim değiştirme, Tılsımlar, eski yazılar, Sihirli yaratıkların bakımı ve son olarak iksir dersine girmişlerdi. Spica'nın şansına hiç bir dersleri Slytherin binası ile ortak değildi -Canopus bundan çok memnundu- bu durum Spica'nın Delph'i Lestrange'ın planlarını öğrenme hayalini suya düşürdü.
      Hufflepuff kızlar yatakhanesinde de erkekler yatakhanesinde de büyük eğlenceler vardı. Yeni nesil Fred ve George lar. Pek çok gösteri yapıyor diğerlerini güldürüyordu. Buyk ihtimalle her nesilde devam eden bir ilk gün eğlencesi olacaktı bu.

Öhöm öhöm, kısalık için özür dilerim

Hufflepuff kızları (6. Sınıf)

 Sınıf)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LUPİN İKİZLERİ/ HARRY POTTER AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin