Шанс

58 32 4
                                    

На Ріка друга з мого дитинства.Ми ним не бачилися більш як 5 років.Він мені завжди подобався більше як друг.Сторінка його в соц. мережі була приватна надіславши запит я відправилася шукати наш старий альбом.

Через деякий час переглянувши фотографії мене налинула ностальгія та спогади як ми весело проводили час.

-Напевно Рік це проживає в тому містечку з якого я переїхала.

-О БОЖЕ НЕ МОЖЕ БУТИ ВІН ПІДТВЕРДИВ ЗАПИТ І ПЕРШИЙ НАПИСАВ.

-Так Глорія потрібно бути спокійна між вами була дружба і те ви не спілкувалися багато часу можливо в нього є дівчина.

-Я й сама не хотіла відносин до 18 років.Навчання, кар'єра, а потім стосунки.

Глорія не відписавши Ріку направилася зустрічати батьків

-Тату я думала ти приїдеш о шостій.

-Вибач донечко були труднощі на роботі.

-А ти мамо чому так пізно?

-Глорія я оформила твої документи на вступ до шкільного закладу!

-Що...що!?

-О Боже доню ти підеш вчитися в школу і ніяких мені ні! В мене ще одна новина для тебе.

-Яка?

-Пам'ятаєш Ріка?

-Звичайно мамо

Так ось він навчатиметься разом з тобою і тобі буде легше в навчанні там, і Рік допоможе завести нових друзів.

-Після того, як повечеряєш відправляйся спати завтра вильот о 16:30 потрібно бути в аеропорті.

-Ок

Повечерявши я повернулася у свою кімнату та рішила відписати Ріку

-Так стій що це за дівчина з ним на фото...сестри в його не має....можливо...ой та не може бути це його дівчина.Все потрібно спати не буду далі одписувати.

Вглибині серця Глорі кохала Ріка.І ця новина не залишила її рівно душною

(Від лиця Ріка)

Чому вона мене ігнорить не хоче дружити.Та дурниця нам ще разом до школи ходити...Ммм є ідея подзвоню до неї може почує.

-Ало Глорі привіт

І тут несподівано відповідає вся в сльозах дівчина......

ГЛОРІWhere stories live. Discover now