(За 10 хвилин до цього)Глорі не стрималася та почала плакати.
-Я думала що він про мене не забув...
Рік був дуже красивим напевно розбив багато серед в том числі й моє...
Глорі заплакала сильніше
Дз-дз-дз
-Якого чорта хтось дзвонить так пізно....О БОЖЕ ЦЕ РІК
-Ало
-Слухаю
-Глорі чому ти плачеш
Змахнувши сльози з лиця я зробила серйозне лице
-Зі мною все добре просто мізинцем зарядила от ліжко
-Співчуваю...Як твої справи?Давно ми з тобою не спілкувалися.
-Та я просто речі збирали з батьками...Я ти що поробляєш?Чим займаєшся?Як там життя особисте?
-Та я грав з хлопцями в футбол...Та допомагав сестрі доглядати за її Акваріумом..Якщо ти питаєш як справи з особистим життям поки що одинокий...
-СЕСТРА.....Її ж в тебе не було та й родитися вона не могла пізніше вона виглядає одного віку з тобою...
Випадково це не твоя дівчина...
-Ха-ха-ха, а ти що ревнуєш
-Звичайно що ні.Мої щічки почервоніли...А його сміх це взагалі щось божественне...
-Ей про що ти задумалася?
-Так ні про що
-Так ось Ембер 15 років...після того, як ви переїхали через деякий час мої батьки вирішили взяти її з дитячого будинку.Вона дуже хороша та добра з нею ми подружилися відразу.Інколи я думаю що ми рідні.
-ОМГ...Я коли приїду обов'язково повинні з неї подружили...
Глорі та Рік спілкувалися ще десь півтори години.Вони згадували всі моменти з минулого.Він мені розповідав про мою майбутню школу.Ці півтори години були чудові.Після розмови я переодягнула піжаму та пішла спати.
~06:00~продзвенів будильник
Вставши з ліжка я направилася до ванної кімнати, а потім пішла переодягатися.Вдягнула я чорний топ та спортивні штани з кросівками.Далі я уклала зачіску та зробила легкий макіяж.Спустившись ми поснідали з сім'єю.Решту часу я переглядала серіал.
~15:00~Тато викликав таксі та ми поїхали до аеропорту.Сівши в літак я зробила деякі фото.
-Мамо я хто нас забере коли ми прилетимо?
-Батьки Ріка.
-В якому будинку ми будемо мешкати?
-Ми деякий час поживемо в них.
Ти будеш разом в кімнаті з Ріком.
-ЕЙ...А чому я не можу бути разом в кімнаті з Ембер?
-В неї маленька кімната, а в нього велика.І це всього-на-всього на деякий час...
-Ну Супер
Решту часу я спала і після цього мене будить мама.
Нас зустріли батьки Ріка і він сами
-Що Рік теж тут...
Коли він мене побачив він ішов на мене з простягнутими руками.
Ембер
15 років
- [ ] Скорпіон
- [ ] Добра
- [ ] Завжди готова на допомогти
- [ ] Стане кращою подругою Глорі
- [ ] Трішки погано вчиться
- [ ] Має зелені очі та коричневе волосся
- [ ] Займається танцями та плаванням
- [ ] Має багато друзів
- [ ] Свій вільний час проводить за переглядом фільмів📍Напишить чи продовжувати чи ні .
ВИ ЧИТАЄТЕ
ГЛОРІ
RomanceМій переїзд змінив моє життя чи до кращого? Чи все так солодко буде в новому житті? З кожним розділом історія стає краща)Перевір)