Все чорно, я не розуміла, що зі мною трапилося і головне хто Я?
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — ——— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — через 3 дні — ——————
-Лікарю!Вона прокинулася.
-Я спалося тобі?Голова не болить, блювоти не має?
-Де я?І хто ви?Нічого не пам'ятаю.
-Я лікар називай мене просто Роні.Ти потрапила в автокатастрофу, чудом вціліла, а ось водій на жаль ні.Глорія ти частково втратила пам'ять, але якщо лікування пройде успішно, то через місяць будеш все пам'ятати.
Глорі дивилася на лікаря великими очима, вона не пам'ятала нічого, ні вчора, ні події місяць назад та навіть рік.
-Лікарю до мене хто приходив під час того коли я буда без свідомості?
-Ось і про це я хотів з тобою поговорити.До тебе приходило двоє парубків, та говори що вони твої хлопці.Я зразу зрозумів, що тут щось не так, та подзвонив до твоїх опікунів.
-Я згадала!!!Батьки у мене загинули та мене взяли під опіку, а от хто я не пам'ятаю.
-Ти слухай далі.Коли приїхали твої опікуни з ними були хлопець та дівчина.Вони були сильно налякані, але пускати їх до тебе будо не можна, ти була в критичному стані.Місіс Лаура та містер Джорж дуже хотіли тебе побачити їх теж не впустили.Але вчора Місіс Лаура просиділа біля тебе весь день і ніч тримаючи за руку.Вона поїхала годину тому.От, що я хочу тобі сказати я даю тобі ліки для швидкого відновлення пам'яті, але для тебе краще буде нічого про це не казати, ти зможеш більше чого дізнатися.В лікарні ти пролежиш ще 3 дні й тоді я тебе випишу, а до школи ти можеш повернутися через місяць коли пам'ять стане краще.
-Дуже дякую вам лікарю.
-Ти приляж спи, скоро через 2 години приїде твоя сім'я.
————————через 2 год——————
-Глорі!Донечка ти прийшла до тями.
Це була напевно місіс Лаура і з нею містер Джорж.
-Глорі ми сумували!!!Тримала за руку мене дівчинка.
-Вибачте, але я вас не пам'ятаю.Лікар вас напевно не попередив?
Лаура стала бліда та спустилася на крісло біля мого ліжка.Всі дивилися на мене з великими очима.
-Але я пам'ятаю те лише, що мої батьки загинули в ДТП.
-Глорі ми зараз вернемося.Містер Джорж з дружиною вийшли із палати, але зі мною залишилися їхні діти.
-Я Рік твій найкращий друг, а це Ембер?
-Клас я маю таких красивих друзів.
Ми з ними розмовляли про все, та навіть я почала згадувати деякі моменти.
Коли всі пішли я задрімала...
Відкривши очі це було час ночі темно на кріслі хтось сидів та різко коли побачив що я відкрила очі рвонув до мене
ВИ ЧИТАЄТЕ
ГЛОРІ
RomanceМій переїзд змінив моє життя чи до кращого? Чи все так солодко буде в новому житті? З кожним розділом історія стає краща)Перевір)