Hej wszystkim!
Ogolnie to chcialam napisac one-shota, ale pozniej stwierdzilam , ze nie zmiescilo by mi sie to wszystko w jednej opowiesci, wiec pisze ksiazke.
Mam nadzieje ze jej nie porzuce tak jak moich trzech innych ksiazek :_)
To jest moje AU! Wiec nie oczekujcie ze bedzie kanonicznie :(
~~
Y/n (aka reader) - jest najlepsza uczennica szkoly, przez co nazywaja ja kujonką.
Ma tylko jedna, za to najwierniejsza i najlepsza przyjaciolke - Vi, ktora, choc nie uczy sie 24/7 jak y/n, tez ma niezle oceny. Choc nie jest popularna, nie jest tez wstydliwa, wygra kazda klotnie, i moze spojrzec na kazdego tak lodowatym wzrokiem, ze nawet latem poczujezimny dreszcz na karku.
Nie ma taty, ale ma mila mame ktora ja rozumie i zawsze wspiera.Inui jest bardzo popularny w klasie i w szkole, nie dba o oceny, cieszy sie z 2 i 3, ciagle powtarza „miej wyruchane a bedzie ci dane"
Ma surowych rodzicow, ktorzy probuja decydowac o wszystkim za niego i nie daja mu wolnej przestrzeni.Vi - najlepsza przyjaciolka y/n, jest przeciwienstwem swojej przyjaciolki, jest cicha i wstydliwa, a mimo to ma niemalo przyjaciol. Uczy sie duzo, ale nie az tak duzo zeby omijac spotkania z nimi. Cieszy sie zyciem, ma rodzicow ktorzy pozwalaja jej na wiekszosc rzeczy , sa mili i maja niemaly majatek.
I to chyba tyle!! mam nadzieje ze wam sie spodoba
(przepraszam ze bez polskich znakow np. ą, ę, ale n chcialo mi sie poprawiac wiec no)
CZYTASZ
Sny na jawie |Inui x Y/N|
Romance'--nie wiesz do czego jest zdolny mój ojciec! może mnie zabić, a i tak tego nie zauważy! krzyczy o byle co, i.. --widzę, że idziesz w jego ślady.'