"mal jeno." yangyang arkadaşına bağırıp jeno'nun kafasına top attığı çocuğun yanına gitti.
renjun olduğunu görünce ne yapacağını pek bilemedi çünkü kendisinden pek hazzetmediğini biliyordu.
ama yine de yanına gidip nasıl olduğunu soracaktı.
"iyi misin?" yangyang gergin olduğundan bir elini ensesine attı.
renjun yangyang'ın sesini duyunca hemen kafasını kaldırdı.liu yangyang şuan onu merak etmiş ve durumunu soruyordu hemde kendi yapmadığı bir şey için.
"iyiyim, sağol." renjun ona karşı soğukluğunu bozmadan cevap verdi.
"iyi değilsen revire gidelim, basketbol topu ağırdır."
renjun'un revire falan ihtiyacı yoktu ama içinden gelen garip sesi dinleyerek kabul etti.
renjun kabul edince yangyang onun kolundan tuttu ve renjun'un tepkisini ölçmek için ona baktı.
renjun şaşırmıştı ama yanındaki çocuğa belli etmemek için bir tepki vermedi.yavaş yavaş kalp atışları hızlanmaya başladı.
revire geldiklerinde yangyang onunla kalmak istedi ve renjun bir şey diyemedi.yangyang'ın kalmakta ki asıl amacı arkadaşı adına özür dilemekti.
"şey, arkadaşım adına özür dilerim emin ol bir daha olmaz." yangyang tek nefeste söyleyince renjun gülümsedi, onun gülümsediğini gören yangyang da gülümsedi.
gülümsemek renjun'a çok yakışıyordu.
şuan garip garip bakışıyorlardı, ortamda çok garip bir hava vardı.ama renjun halinden mutluydu ta ki kapı bir anda açılıp renjun kendi ismini duyana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
merry christmas || YangRen
Randomsaçma bir yılbaşı çekilişinde huang renjun'a okulun popüler çocuğu liu yangyang çıkar. liu yangyang & huang renjun