5 dakika sonra shotaro da jaemin'de renjun'un dediği yere gelmişti.
"renjun hadi bak senin için sungchan'la basketbol oynamaktan vazgeçtim."
renjun ikisine de göz devirdi.
"tamam ama diyeceğim şeye aşırı tepki vermek yok."
ikisi de kafa sallayınca renjun söylemeye karar verdi.
"şey ben sanırım yangyang'dan hoşlanıyorum."
önce jaemin'e sonra shotaro'ya baktı ama ikisi de tepkisizdi.
"nasıl ya sizin bağırıp çığlık atmanız gerekiyordu özellikle sen jaemin."
"renjun bize bilmediğimiz bir şey söyle hayatım."
renjun'un kendi bile bilmezken arkadaşları onun yangyang'dan hoşlandığını nasıl anlamışlardı ki.resmen ona ters köşe yapmışlardı, ama şimdi ters köşe yapma sırası renjun'da idi.
"yangyang bana çok güzelsin dedi."
"OHA."
"NE BIZIM YANGYANG?
jaemin de shotaro da meraklı gözlerle hemen renjun'un yanına geldiler.
"ee başka?"
"ne başka jaemin başka yok bu kadar?"
"sen ne yaptın o öyle deyince?" diye sordu shotaro.
"ee şey kaçtım."
"ne yaptın, ne yaptın?"
jaemin iki eliyle yüzünü kapattı.shotaro ise şaşkın şaşkın renjun'a bakıyordu.
"ben sanırım yarın ona açılacağım." renjun bunu derken bu sefer kendinden emin değildi aksine çok korkuyordu yangyang'ın onu reddetmesinden.
ama ilk defa aklının değil de kalbinin sesini dinleyeceği için mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
merry christmas || YangRen
Rastgelesaçma bir yılbaşı çekilişinde huang renjun'a okulun popüler çocuğu liu yangyang çıkar. liu yangyang & huang renjun