renjun yangyang'ın sorusuyla kafasını ona çevirdi.şuan bulundukları ortamdan uzaklaşmayı o kadar istiyordu ki, tamam belki amacı biraz da yangyang ile yalnız kalmaktı.
"olur." renjun kabul ettiğinde yangyang gülümseyip onun yanına gitti.
"sana basketbol öğretmemi ister misin?"
renjun ve yangyang revirden çıkarken sungchan'ın shotaro'ya olan teklifini duyunca gülümsediler.
"iyisin değil mi?"
tanrı bilir bu yangyang'ın renjun'a kaçıncı soruşuydu, kısa bir kafa sallamakla yetindi.
"anladığım kadarıyla çiziyorsun değil mi?"
renjun revirde bile elinde tuttuğu deftere baktı ve kafa salladı.
"neler çizersin?"
seni
"sadece güzel olan şeyleri." renjun kendinden emin şekilde cevap verince yangyang daha da meraklanmıştı ama renjun'un isterse göstereceğini bildiğinden merakını gizlemeye çalıştı.
"çok güzel çizdiğine eminim."
renjun gülümsedi.
"nasıl bu kadar eminsin?"
"çünkü, sen de çok güzelsin bu yüzden kötü çizme ihtimalin yok."
huang renjun bir anlığına kalbinin durduğunu hissetti.yoksa liu yangyang'dan hoşlanıyor muydu? kafasındaki soruya hala bir cevap veremiyordu ama bildiği tek şey yangyang'ın ondan asla hoşlanmayacağı idi.neden şimdi böyle şeyler söyleyip onun kafasını karıştırıyordu ki.
renjun'un o ortamı bir an önce terk etmesi gerekiyordu.
"pardon gitmem lazım, jaemin'in sütünü evde unutmuşum." deyip yangyang'ın bir şey söylemesine süre tanımadan bahçeye koştu.
öğrencilerin az bulunduğu bir yere geldiğinde telefonunu çıkarıp acil koduyla jaemin ve shotaro'ya mesajını attı.
renjun+jaemin+shotaro
renjun
acil gelmeniz lazım.
çok önemli gelmeyeni silerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
merry christmas || YangRen
Randomsaçma bir yılbaşı çekilişinde huang renjun'a okulun popüler çocuğu liu yangyang çıkar. liu yangyang & huang renjun