ep 5

87 6 5
                                    

"renjun."
jaemin bağırarak revire girdi arkasından da shotaro.

renjun içinden jaemin'e sövüyordu.iki güzel anın anında içine etmişti hemen.

"junnie'm noldu sana jeno çok kötü olduğunu söyledi, aklımızdan neler geçtiğini bilemezsin."

renjun şuan yerin dibine girmek ve bir daha çıkmamak istiyordu.

jaemin onu rezil etmişti hem de yangyang'ın önünde.

"aa merhaba yangyang sen de mi buradaydın?" shotaro yangyang'ı görünce jaemin'i dürttü.

"biz sizi böldük mü?hemen çıkalım sho hadi." jaemin ve shotaro tam çıkacakken kapıdan içeri jeno ve sungchan girdi.

şimdi utanma sırası yangyang'da idi.

"ne işiniz var burda?"

"renjun'a bakmaya geldik de senin ne işin var burda."

jaemin jeno konuşunca eli ayağına dolanmış ve çıkamamışlardı.

"jeno haber verdiğin için sağol yoksa renjun'un halinden haberdar olamazdık." dedi jaemin jeno'ya anlamlı bakışlarını sürdürürken.

"onun kafasına top atanın sen olduğunu da söyledin mi jeno'cum?" dedi yangyang bir jeno'ya bir jaemin'e bakarak.

jaemin'in hassas noktasının arkadaşları olduğunu odadaki herkes biliyordu.

"jeno yah bunu nasıl yaparsın biraz daha dikkatli oynayabilirdin.ya renjun'a değilde bir başkasına gelseydi ve senden şikayetçi olsaydı ve okuldan atılsaydın o zaman ne olurdu biliyor musun?"

renjun ve shotaro aynı anda donakalmıştı jaemin ilan-ı aşk gibi bir şey yapmıştı şuan.

ama en büyük şaşkınlık jeno'daydı.şimdiye kadar kimse onu böyle düşünmemişti.

jaemin revirden bir hışımla çıkınca sungchan jeno'ya gaz vermiş o da onun peşinden çıkmıştı.

renjun bir an önce gitmek istiyordu bir güne bu kadar rezillik yeter de artardı.

"renjun seni sınıfa bırakayım mı?"

merry christmas || YangRenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin