will you (plantonically) marry me?

425 7 5
                                    

Purpled's POV:
             Today is the day, the day I confess my love to Tommy. The man I met for half a year. I pulled out the communicator out if my sweater and texted him"hey toms? Can we meet at the bunker? "Immediately getting a reply with him agreeing.

                 Your beloved time skip 😁

𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲'𝐬 𝐏𝐎𝐕:
          𝐏𝐮𝐫𝐩 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐧𝐤𝐞𝐫, 𝐰𝐚𝐢𝐭, 𝐡𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐧𝐤𝐞𝐫?
𝚃𝙾𝙼𝙼𝚈 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝙱𝚁𝙴𝙰𝙺 𝚃𝙷𝙴 𝙵𝙾𝚄𝚁𝚃𝙷 𝚆𝙰𝙻𝙻 -𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎𝚛.
         𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐫𝐞𝐝𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐚𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 ,𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲𝐢𝐧𝐧𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐭. 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐈 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐈 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐭, 𝐨𝐟𝐜, 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨" 𝐎𝐡 𝐖𝐡𝐀𝐭𝐒 𝐭𝐇𝐢𝐒? "𝐀𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐏𝐮𝐫𝐩 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡. "𝐇𝐞𝐲 𝐭𝐨𝐦𝐬, 𝐜𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝?" 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲. "𝐒𝐮𝐫𝐞!" 𝐈 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞.

Purpled's POV:


I couldn't mess this up. Ok, I got this. I kneeled down on one knee and asked the most important question in my life:"Tommy careful danger kraken Minecraft innit, will you plantonically marry me? "Tears came from his eyes.

𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲'𝐬 𝐏𝐎𝐕:

𝐎𝐡 𝐦𝐲 𝐠𝐨𝐝, 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐩𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐞? 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 " 𝐘𝐄𝐒 𝐘𝐄𝐒 𝐈 𝐖𝐈𝐋𝐋!" 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐠𝐫𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐡𝐨𝐢𝐜𝐞, 𝐞𝐯𝐞𝐫. 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐰𝐨𝐧'𝐭.

𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚐𝚞𝚢𝚜, 𝚒𝚝'𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 1 𝙰.𝙼. 𝙰𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙, 𝚒𝚝'𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚌 𝚗𝚘𝚠 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚟𝚒𝚍𝚎𝚘 𝚊𝚋𝚝 𝚊𝚛𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚌𝚎, 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝙸'𝚖 𝚊𝚌𝚎 𝚜𝚘 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙸'𝚖 𝚙𝚊𝚗𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚗. 𝙿𝚛𝚒𝚖𝚎, 𝚋𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚖𝚎. -𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛 ;)

STOP READING THIS IM BEGGING YOUWhere stories live. Discover now