Nice to meet you,family in law

338 9 15
                                    

Purpled's POV:
           I am fucking dying out of nervous right now 😭😭😭😭Tom and me have been married for a few months already, but we haven't told anyone yet because Tom doesn't really want a lot of people to know about it yet, and that includes TUBBO and his family. The only ones who know are Sam nook, Puffy and Foolish. Now, I'm gonna meet my family in law. I know, Philza Minecraft, Wilbur Minecraft Soot and Technoblade Minecraft. THE BLADE?! THE MOST DANGEROUS PERSON ON THE SERVER- IS MY HUSBAND'S BROTHER?! I am physically and mentally terrified. I am not ready for this.

𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲'𝐬 𝐏𝐎𝐕:
           𝐌𝐲 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐢𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲, 𝐭𝐡𝐞 𝐒𝐥𝐞𝐞𝐩𝐲 𝐁𝐨𝐢𝐬 𝐈𝐧𝐜. 𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐟𝐲𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐰𝐡𝐲 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐓𝐞𝐜𝐡𝐢𝐞, 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐨 𝐧𝐢𝐜𝐞! 😔𝐏𝐨𝐨𝐫 𝐓𝐞𝐜𝐡𝐢𝐞....


       𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙, 𝙰𝚕𝚎𝚡!!!   

"𝐊𝐧𝐨𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫. " 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐏𝐮𝐫𝐩𝐥𝐞𝐝. "𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚𝐚𝐚𝐚𝐚𝐚𝐚𝐚𝐚𝐚. " 𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝.
"𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐧𝐨 𝐜𝐮𝐝𝐝𝐥𝐞𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐮 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭."
"𝐎𝐤 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐠𝐞𝐞𝐳"*𝐊𝐧𝐎𝐜𝐊 𝐤𝐍𝐨𝐂𝐤*
" 𝐖𝐈𝐋𝐁𝐔𝐑 𝐆𝐎 𝐆𝐄𝐓 𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐎𝐎𝐑!"𝐀 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝐦𝐨𝐧𝐨𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝, 𝐣𝐮𝐝𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭,𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐓𝐞𝐜𝐡𝐧𝐨𝐛𝐥𝐚𝐝𝐞.
"𝐍𝐎, 𝐘𝐎𝐔 𝐆𝐄𝐓 𝐈𝐓!"𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫.
" 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐨𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐚𝐳𝐲 𝐚𝐫𝐬𝐞𝐬."𝐀 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 . *𝐂𝐫𝐄𝐞𝐊*
"𝐓𝐨𝐦𝐦𝐲! 𝐈𝐭'𝐬 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐦𝐚𝐭𝐞! 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧!"
"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐏𝐡𝐢𝐥."𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐏𝐮𝐫𝐩𝐥𝐞𝐝 𝐜𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐞, 𝐜𝐥𝐢𝐧𝐠𝐲 𝐦𝐟.
" 𝐖𝐡𝐨'𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐭 𝐓𝐨𝐦? "𝐏𝐡𝐢𝐥 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞.
𝐈 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 " 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐚𝐧. "
"𝐈'𝐌  𝐍𝐎𝐓 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐎𝐋𝐃! "
"𝐔𝐇 𝐲𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞!" ̶̶̶W̶̶̶i̶̶̶l̶̶̶b̶̶̶y 𝐖𝐢𝐥𝐛𝐮𝐫 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦.
"𝐀𝐲𝐲𝐲𝐲 𝐖𝐢𝐥𝐛𝐚, 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐧𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐚"(𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚎𝚗𝚌𝚑 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚕𝚜 𝚝𝚢𝚜𝚖) 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝.
"𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐫𝐲."𝐀 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐢𝐜 𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡.
" 𝐇𝐞𝐲 𝐭𝐨𝐦𝐬"𝐓𝐞𝐜𝐡𝐧𝐨 𝐛𝐥𝐚𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐏𝐮𝐫𝐩𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲.
𝐈 𝐚𝐬𝐬𝐮𝐦𝐞 𝐢𝐭'𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐢𝐧𝐬.

𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘, 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛𝚎! 𝚄𝚑𝚖, 𝚒𝚝'𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 12𝙰𝙼 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚕𝚘𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚟𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚎𝚗𝚎𝚛𝚐𝚢 𝚜𝚘, 𝚞𝚑𝚖, 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛, 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚖8 :)

STOP READING THIS IM BEGGING YOUWhere stories live. Discover now