Top system
Arc2.1
ဇာတ္လိုက္..မင္႐ွင္းခြၽင္
ဇာတ္လိုက္မ..တင္း႐ွန္ယြမ္
Host..မင္႐ွင္းခ်ိန္ရဲရင့္တစ္ေယာက္ႏိုးလာေတာ့. ေ႐ွးေခတ္အသံုးအေဆာင္ေတြနဲ႔ အခန္းတစ္ခုထဲေရာက္ေနတာကိုေတြ႔လိုက္ရသည္။ မဟုတ္ဘူး။ အိမ္အေသးစားလို႔ေျပာရင္ပိုမွန္မည္။ ပရိေဘာဂေတြကလည္း အစီအရီသပ္သပ္ရပ္ရပ္ထားထားသည္ေလ။ ၾကည့္ရတာဒီလူကတစ္ေယာက္တည္းေနတဲ့ပံုပဲ။
သူကအိပ္ရာကထလိုက္ၿပီး. အခန္းထဲကိုလွည့္လည္ၾကည့္ေနသည္။ အိမ္ေလးကသိပ္ၿပီးမက်ယ္ေပမယ့္ အစံု႐ွိေနတာေၾကာင့္အံျသခဲ့ရသည္။ ၿပီးေတာ့သူမသိတဲ့အရာေတြေရာ အမ်ားအျပား႐ွိေနခဲ့သည္။
[Host ဒီကိုယ္ရဲ႕မွတ္ဥာဏ္ေတြ လြဲေျပာင္းေပးပါ့မယ္ ျပန္အိပ္ေနပါခင္ဗ်]
*အင္း* နာက်င္မႈမ်ားႏွင့္အတူ အရင္လူ၏မွတ္ဥာဏ္မ်ားကဝင္ေရာက္လာခဲ့သည္။
ဒီကမၻာမွာ လူသံုးမ်ိဳး႐ွိၿပီး အဲ့တာေတြကို alpha. beta. omega လို႔သမုတ္ၾကသည္။ alphaေတြကေတာ့ အရာရာကိုဦးေဆာင္ႏိုင္တဲ့သူေတြျဖစ္ၾကၿပီး. သန္မာတဲ့ကိုယ္လံုးကိုယ္ေပါက္ေတြ႐ွိၾကသည္။ သူတို႔ေတြကေနရာတိုင္းမွာ ေခါင္းေဆာင္ေတြျဖစ္ၾကသည္။ ၿပီးေတာ့သူတို႔ေတြက rutလို႔ေခၚတဲ့အရာ႐ွိၾကၿပီး ခန္႔မွန္းေျခေျခာက္လတစ္ခါျဖစ္ၾကသည္။ အဲ့တာေတြျဖစ္ရင္ ခႏၶာကိုယ္အတြင္းကေဟာ္မုန္းလို႔ေခၚတဲ့အရာေတြက ပြင့္ထြက္လာၾကၿပီး သူတို႔ကိုသားရဲေကာင္လိုျဖစ္သြားေစသည္။ ထို႔ေၾကာင့္သူတို႔ကrutျဖစ္ရင္ မျဖစ္ခင္အခ်ိန္မွာႀကိဳတင္ၿပီးေဆးေသာက္ထားရ၏.၊ ၿပီးေတာ့သူတို့က rutျဖစ္ရင္အစြယ္ေတြထြက္လာတတ္ၾကၿပီး အဲ့ဟာနဲ႔အမွတ္အသားျပဳၾကသည္။ ကိုက္တာခံရတဲ့သူကေတာ့ သူနဲ႔ပဲတစ္သက္လံုးေနသြားၾကရသည္။ ဒါေပမယ့္တခ်ိဳ႕ေတြကမေတာ္တဆျဖစ္ၾကတာေၾကာင့္ တာဝန္မယူၾကေခ်။ အဲ့ေၾကာင့္လည္းနိုင္ငံေတာ္ကေန လုပ္တဲ့သူေတြကိုေထာင္ဒဏ္(၁၀)ႏွစ္ေပးၾက၏။ ပိုင္႐ွင္႐ွိရင္ေတာ့ကံေကာင္းသည္။ ပိုင္႐ွင္႐ွိတဲ့လူေတြကေတာ့ သူတို႔လူေတြနဲ႔အတူတစ္ပါတ္တာကို အတူတူျဖတ္သန္းၾကသည္။ betaေတြကေတာ့ သာမာန္လူေတြသာျဖစ္ၾကသည္။ omegaေတြကေတာ့ ဦးေဆာင္ျခင္းခံရတဲ့သူေတြျဖစ္ၾကသည္။ သူတို႔ေတြက heatလို႔ေခၚတဲ့အရာ႐ွိၾကၿပီး ထိုအရာေတြက သံုးလတစ္ခါျဖစ္ၾကသည္။ ထိုအရာကသူတို႔ကိုအားနည္းေစၿပီး alphaေတြရဲ႕လက္ေအာက္မွာနာခံခ်င္ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္သူတို႔က ဂလင္းလို႔ေခၚတဲ့ေနရာကို ေဟာ္မုန္းတားတဲ့လည္ဆြဲေတြဝတ္ဆင္တတ္ၾက၏။ ထို႔ေၾကာင့္အလိုမတူတာေတြက႐ွားလာသည္။ မ႐ွိတာမဟုတ္ေပမယ့္ေပါ့။ (မ႐ွင္းျပေတာ့ဘူးေနာ္သိၾကမယ္ထင္ပါတယ္)
YOU ARE READING
ကိုယ့်ရဲ့သည်းငယ်(or)အထက်ပုဂ္ဂိုလ်system
Romanceဒါကေတာ့ ကိုယ့်ရဲ့ first oc.ficလေးပါရှင့် ဝင်ဖတ်ပေးကြပါအုံးနော် ချစ်လေးတို့ start date... 23.4.2022 end date.......