Bölüm 6

5 0 0
                                    

~JAMES~


Kurduma dokunduğun da büyük gözlerinde hayranlık oluşmuştu kurdumu sevmişti dokunmuştu heyecanlandım ama kısa sürdü heyecanım bir anda bayılması aklımı kaybetmeye yeterdi hızla alıp sürü evine götürdüm orada doktor arkadaşım vardı yardım edebilirdi. Kucağımda hareketsiz yatıyordu ona birşey olmasın diye Tanrıya dua ediyordum.

'Sadece bayılmış o kadar şuanda başka bir sorun gözükmüyor kendine birazdan gelir sende sakin ol James '

'Teşekkür ederim Casper sakin olmaya çalışıyorum ama olamıyorum elimde değil onun için endişeleniyorum '

'Bağlandın değil mi ?'

'Evet'

Casper'in herzaman ki o anlayışla ve dostça bakışını attı yanımda olduğunu biliyordum ne olursa olsun. Koluma dostça vurup çıkmıştı odadan Casper. Yavaşça yatağa yaklaştım solgun yüzü gözümden kaçmamıştı her zaman yanakları kızarık olan elmacık kemikleri solmuştu rengi daha da beyazlamıştı onu böyle hareketsiz yatarken görmek içimden bir şeylerin koptuğunu hissediyordum. Bu normaldi ama onsuzda olmuyordu artık. Onu rahatsız etmeden yanında uzandım kokusu varlığı bakması kızması ayrı bir güzeldi her haliyle benimdi o zamanla kabul etse bile bekleyecektim. Biraz kırpırda dı ve bana döndü yavaşça gözlerini açıp bana baktı anlamsız bakışlar ben rahatlarken o panik oluyordu. Hızla kalkmaya çalıştı ama başı dönünce oturmak zorunda kaldı.

'Bana ne oldu neredeyim ve neden benim yanımda yatıyorsun sen kendini ne sanıyorsun '

'Birincisi bayıldın ve inkarda etmiyorum seni seviyorum ve yanında olmak istiyorum .
Ağzı açık kalmış şekilde bana bakıyordu bir anda gülmek istedim çok tatlı ve şaşkın duruyordu .
Hemen kendini toplayıp kafasını çevirdi evet aradığım pembelik geri gelmişti yüzündeki . Bir şey fark etmiş gibi bana döndü evet aklını okuyabiliyordum son olan olayı hatırladı ve kocaman gözlerle beni süzmeye başladı.

'Evet bu bir rüya gerçek olamayacak bir olay '  sevdiğim kız bu kadar saf olamaz değil mi? Gördüğü halde hala hayal diyor çok işim vardı benim bu saf sevgilimle. Yüzüne iyice yaklaştım ve
' Hayır hayal yada rüya değil gerçeğin ta kendisi buna inan ve alış.
'Ya inanmasam?
'İnanacaksın ve seviceksin beni bazen öyle dayanılmaz olacak ki özlemin seni deli edicek ve bana koşarak geliceksin ve ben seni her zaman bekleyeceğim sarılmak için açacağım kollarımı sana, her üzüldüğünde moralin bozuk olduğunda yada mutsuz olduğunda ilk liman ben olacağım sana buna söz veriyorum Si.'


                                 ~SİNEM~

Bu adam gerçek miydi? Yoksa hala bayılmanın etkisimi bilmiyorum ama bu kadar soğuk durup ağzındaki sözcükler nasıl sıcacık olabiliyor anlamıyorum . Dünkü olay çok farklı bir olaydı kocaman bir kurt ve bu bir efsanenin var olduğuna kanıttı inanması güçtü ama gerçekti çünkü onun yumuşak tüylerine dokundum hissettim sıcaklığını gözlerinde keskin bir bakış değil yavru köpek  bakışı vardı. Sonrası zaten malum bayılmışım gözlerimi açtığımda yatağımda ve rüya olduğunu düşündüm ama yanımda yatan sıcağıyla beni saran kollar tam tersini söylüyordu hiçbiri hayal yada rüya değildi gerçeğin tam kendisiydi. Benimle eğleniyordu ilk gözlerimi açtığımda ki endişesi kaybolmuştu şimdi gözlerinin içinde haylaz parıltılar vardı.

Ormanın DerinlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin