Bölüm 2

13 2 0
                                    

~JAMES~

"Hey dostum hadi biraz dolaşalım ormanda senin içinde iyi olur "
Hiçbir şey yapmak istemiyordum sadece o masum yüzü iri parlak ela gözleri rüzgarda dalgalanan kıvırcık asi saçları yüzüne gelişi bir türlü gözlerimin önünden gitmiyordu başka bir ülkeden gelmişti belli oluyordu burada ki insanlara benzemiyordu sadece saniyelik bakışmamız kalbimi durdurmaya yetmişti nefesim kesilip alev gibi yakmıştı beni yanımdaki arkadaşım Alex bir şeyler söylüyordu ama duymuyordum dünyadan soyutlanmıştık bunun farkındayım oda farkında. Dünden beri hep bu haldeyim sabah okula gitmem gerekiyordu ama sabahlamıştım neredeyse gitmeyecektim sonra onu tekrar görme isteğim çoğaldı duygularına kapılamayacak biriydim hep kontrollü ve kararlı duruşum vardı olmak zorunda ben bir Alfayım ve sürümün sorumluluğu sırtımda evet ben bir kurt adamım buradaki çoğu kişi dönüşebiliyor zaten çoğuda benim sürümden di eşleşme olmamıştı bu zamana kadar kimseyle eşleşmedim eğer bir Alfa'nın eşi yoksa gücünün düştüğünü düşünüyorlar ama ben kendimi hiç öyle görmüyorum gayet emin ve güçlü hissediyordum kendimi ama bu kız aklımda ki şey olmuşsa bu imkansız ama ya olmuşsa eşleşmişsek bu çok saçma olurdu çünkü o normal bir insan dı . Alexin beni dürtmesiyle daldığım düşüncelerden çıktım .
" Hadi dostum kendine gel neyin var okulda olmamız lazım sayım yapmalıyız şu bir hafta önemli bizim için toparlanmalısın .
Evet haklıydı toparlanmalıydım Alex' ten destek alıp kalktım o benim betam dı ve en iyi arkadaşımdı onun soyu kanı Betaydı bende ki kan Alfa kanıydı bundan önce babam yönetiyordu ama yaşlanınca bana devretti Alfalığı 3 senedir de başlarındaydım ve gayet iyi idare ediyordum.
Ormana koşup dönüştük çünkü bu aralar başıbozuklar var ve kendilerine ordu topluyor herkesi dönüştürmeye çalışıyorlar onları engellemek için en sık uğradıkları yer olan okulda gözetim yapıyorduk herhangi bir terslikte hemen yanlarında olalım diye rüzgardan savrulan tüylerim dört ayakla koşuşum kendimi özgür ve daha güçlü hissediyordum koştukça rahatlıyordum . Okul bahçesine girmeden karşı sokakta duruyorduk ve bisikletiyle geldiğini gördüm her hareketini dikkatle izliyordum kaskı başından çıkarınca düz saçlarını gördüm yakışmıştı ama kıvırcık halini daha çok sevdiğimi fark ettim her hareketi ağır çekimle izliyordum sanki okul kapısına gidene kadar baktım kapının oraya gittiğinde durdu kalbim tekledi evet oda hissediyor beni gözlerini görmek için sabırsızlandım ama bakmadı umursamadı yani haklı olarak başka bir yer beni tanımıyor ve güvenmiyor kimseye birşey diyemezdim doğrusunu yapıyordu ama sanki üstümde tonla bir ağırlık çökmüştü halsizleşmiştim ben Alfaydım bu kadar zayıf olmak bana göre değildi olmamalıydım  konsantremi toplamalıydım bir an önce . Okul çıkışına bir kaç adam koyup bizde oradan uzaklaşmak istedim ve sınırlara kendim gittim kontrol etmek zorundaydık bir tane bile açıklığımız olmamalıydı herşeye hazırlıklı olmalıydık. Kalbimin bir köşesinde de ona bir zarar gelmemesi bana ne oluyordu bugünle beraber iki kere gördüm niye bu kadar yakınımda olmasını bir zarar gelmesini istemiyorum bu duygular bana yabancıydı.

Alex:dostum neyin var iki gündür dalgınsın konuşmuyorsun kendi halindesin bunu benimle konuşacağını biliyorsun değil mi

Tabiki biliyordum ama kendimde bilmediğim anlamadığım bir şeyi onunda paylaşmak daha çok kafa karışıklığı . Elimi omuzuna attım güven vericek bir şekilde sıktım.

James : ben iyim aklımdakiler netlik kazansın her şeyi söyleyeceğim şimdi daha çok erken .

Alex: tamam dostum ne zaman konuşmak istersen burada olacağım ve seni dinleyeceğim .

Sadece güldüm samimi bir şekilde ve işimize geri döndük surları asker dizilimleri herşeyi ayarlamıştık ve çok yorucuydu beden değilde manevi yorgunluğum daha çoktu yatağa girip başımı yastığa koydum bir elim başımın altında tavana bakarak onu hayal ediyordum sanki resmi vardı karşımda ilk baktığı o gözler ahh uykumu kaçırıyordu bütün duyguları yaşıyordum belliydi bugünde uyku yoktu bana ama bir tebessüm yayıldı yüzümde bu sene hareketli geçicekti demek ki gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım sonra uykunun kollarına bıraktım kendimi .

Ormanın DerinlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin