Bölüm bir

385 25 12
                                    

Annem babamin *lumunden sonra beni terk etmisti o gunden beri abimle kaliyorum.
Abim her zaman bana deger vermistir bana bagirdigini dahi hatirlamiyorum.
Abimin karisi cok tatli bir kadin bana kendi cocuguymus gibi bakiyor.
Abim beni okula yazdirdi.
Babam annemle her gun kavga ederdi.
Babam sadece arkadasim Stella ile konusmama izin veriyordu.

Okulda ilk gunumdu Stella ile ayni okula yazdirmisti beni abim.Okula Stella ile beraber gidiyorduk, siniflarimiz bile ayniydi.

Okula girip sinifimiza gittik ben normalde bilmiyordum Stella beni goturdu sinifa.
Biz stella ile konusurken hoca geldi kitaplarimizi falan aldik.
Hoca yer degisikliligi yapti ben ortadaki siralardaydim ortadan 3. Sira.
Yanima siyah sacli bir inek ogrenciye benzeyen cocuk oturdu,hoca oturtturdu tabiki.
Ona adini sordum ilk basta gormemezlikten geldi.Tekrar sordugumda ise "Keisuke Baji" diye cevap verdi.Samimi bir sekikde gulumsedim ve bende "Linda Sano memnun oldum Baji" dedim ve elimi uzattim.
Cocuk bana saskinlik icerisinde bakti ne oldugunu anlamadim cocuk elim havada kalmasin diye uzattigim elime karsilik verdi tuttu.

Tenefus zili caldi Baji'ye "gorusuruz Baji" dedim ve Stella'nin yanina gittim.
Kantine indik kendime 5 tane sakiz aldim,bir tanesini agzima attim ve sinifa ciktim.
Sinifa girdigimde Baji tek oturuyor ve bisey yaziyordu.
Yanina gittim oturdum ve "Ne yaziyorsun?" Dedim.
Baji ise "Not aliyorum derslerle ilgili" dedi.Biraz inceledim ve bir seyi yanlis yazdigini farkettim, Baji'ye dondum ve dedim ki

"Yanlis yazmissin"
B:"Neresi?" Dedi.
Elinden kalemi aldim ve o yanlisi silip
Dogrusunu yazdim.

L:"Oldu"
B:"Tesekkur ederim" dedi
"Rica ederim" dedim ve "Sakiz ister misin?"diye
Sordum Baji de "Olur tesekkur ederim" dedi.
Önüne 2 tane sakiz biraktim ve tenefus bitti.

Timeskip

Okul cikisi Esyalarimi toplarken Stella bana dedi ki "ben onden cikiyorum seni beklerim" bende tamam dedim sinifta sadece Baji ve ben vardik.

B:Seni biri ile tanistirmak istiyorum simdi" dedi ben  ise "kimle?" Dedim.
B:Görürsün birazdan

Esyalarimizi topladik ve asagi indik
Baji'nin gittigi yere kadar takip ettim
ve gorduklerim karsisinda donakaldim.

____________________________________________________________

Lutfen begendiyseniz oy atmayi ve yorum atmayi unutmayin<333

Baji x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin